171 Millionen Euro – Hauptbahnhof wird ausgebaut

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Der Regierungsrat hat das Gesetzesprojekt für den Ausbau des hauptstädtischen Bahnhofs durchgewunken. Dieser Ausbau stelle ein Schlüsselelement in der Reorganisation des öffentlichen Transports dar und leite eine neue Ära der Mobilität in Luxemburg ein. Das teilte das Ministerium für Nachhaltigkeit und Infrastruktur am Freitag mit.

„Nach der Eröffnung von zwei neuen Knotenpunkten – dem Howald-Bahnhof und der Haltestelle Pfaffenthal-Kirchberg – setzt sich die Dynamik fort. Der Ausbau des Luxemburger Bahnhofs wird die Kapazität des Eisenbahnnetzes deutlich erhöhen und zu seiner Stabilisierung beitragen. Ein neuer Schritt zur Verbesserung des öffentlichen Verkehrs hat heute begonnen“, sagte der zuständige Minister François Bausch.

Ausbau der Eisenbahn in Luxemburg

Die Arbeiten werden in zwei Hauptphasen durchgeführt. Pier 5 (Gleis 11) wird im Dezember 2019 in Betrieb genommen, mit der technischen Inbetriebnahme von Gleis 12 am Pier 5 sowie Gleis 13 und 14 am Pier 6 wird Ende 2021 begonnen. Das Gesamtinvestitionsvolumen des Projekts beläuft sich auf 171 Millionen Euro.

Transportminister Bausch hatte im vergangenen Jahr angekündigt, dass Luxemburg massiv in die Eisenbahn investieren wolle. Zwischen 2005 und 2015 wurden 60 Prozent mehr Fahrgäste gezählt. Zwischen 2003 und 2013 wurden schon 1,364 Milliarden Euro in die CFL-Infrastruktur investiert. Bis 2023 sollen 3,802 Milliarden hinzukommen. „In den nächsten Jahren sollen mehrere Tausend Sitzplätze hinzugefügt werden“, meinte CFL-Direktor Marc Wengler damals bei der Pressekonferenz.

De klenge Bunnert
5. Januar 2018 - 14.06

1) 'Nach der Eröffnung von zwei neuen Knotenpunkten – dem Howald-Bahnhof und der Haltestelle Pfaffenthal-Kirchberg – setzt sich die Dynamik fort'. Eng Fro: kann een Responsablen vun der CFL (oder een aus der Politik) mir erklären firwat eng extrem begrenzten Unzuehl vun Zich aus dem Süden (déi franzéisch Zich inclus) nëmmen en direct weiderfuehren aus der Gare Lëtzebuerg an de Paffendall ? Een Emsteigen an der Gare Lëtzbuerg fir déi 2 Minuten an de Paffendall as eng Utopie (dat mecht keen). Stellet Iech mol fier: Emsteigen op der Gare Lêtzebuerg hëlt zweschen 5 Minuten an 20 Minuten an Usproch, meeschtens méi no un 20 Minuten weesnt deenen immensen Retarden. Duerno nach eng Kéier emsteigen op den Zuch fir erop op d'Brëck. Duerno nach eng Kéier emsteigen op den Tram. Eng wahnsinneg Ugeleegenheet ... : huet naischt mat Mobilitéit ze din, a schons guer net am Verglach mam Bus ! 2) Nom Fahrplanwieesel vum Dezember, geet bei der CFL guer naischt méi. D'Retarden hun em 20% zougehol amplatz ofzehuelen, d'Statistiken gin gemach vun den Zuchbegleeder fir d'CFL Direktioun, déi net méi wees wéi et soll weider goen. 3) Zich bleiwen net méi iweral halen wéi soss (Bierchem, ganz schlem, well sech z.B. do d'Situatioun dramatesch verschlechtert huet fir eng Gemeng mat 6 000 Awunner). 4) Machinisten sin net present um Zuch fir fortzefuehren, well de Planning miserabel schlecht fonktionnéiert. 5) D'Zuchbegleeder gin forcéiert den Titre de Transport vun de genervten Leit ze froen, stellt Iech dat mol viir wann den Zuch, wéi meeschtens zweschen 5 an 20 Minuten Retard huet beim Départ, déi aarm Meedercher an Jongen, déi kréien eppes eraus. 6) Ech kéint weiderfuehren, mais wéi sot deen Här am Tageblatt leschtens: 'Normalerweis gin Trapen vun uewen no ennen gekiert' !