Luxair erwirbt zwei Boeing 737

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Die luxemburgische Fluggesellschaft Luxair wird in den Monaten März und
Mai 2019 zwei zusätzliche Flugzeuge vom Typ Boeing 737-700 mit jeweils 142 Sitzplätzen entgegennehmen, dies teilte das Unternehmen in einer Pressemeldung mit.

Aufgrund des kurzfristigen Bedarfs an zusätzlichen Kapazitäten wurde vereinbart, keine neuen Maschinen zu bestellen, sondern zwei Passagiermaschinen anzuschaffen, die derzeit von einer großen europäischen Fluggesellschaft betrieben werden.

Diese Flugzeuge entsprechen sämtlichen Sicherheits-, Qualitäts- und Komfortstandards der Luxair, so die Airline. Die Flotte der Luxair-Gruppe wird somit über acht Boeing 737 und elf Bombardier Q400 verfügen.

Diese Kapazitätssteigerung wird es Luxair ermöglichen, das Streckennetz nicht nur zu konsolidieren, sondern es auch weiter auszubauen. Ab dem Winterfahrplan wird die Luxair für den Flug nach Dublin die größere Boeing anstelle der kleineren Bombardier einsetzen. Ras Al Khaimah, Marrakesch sind neue Reiseziele, die zum Streckennetz hinzukommen. Die Taktfrequenz nach Paris, Wien und Mailand wird von drei auf vier tägliche Flüge erhöht. Die Strecken nach Turin und Stockholm werden jedoch eingestellt, so die Luxair.

Daniel
22. November 2018 - 18.19

737-700... wei schued , an guddem Zoustand vun enger anerer Fluchgesellschat... ? Natierlech, all Flieger an Europa ass an guddem Zoustand zoubaal se en Certificate of Airworthiness huet an se vun engem CRS enerschriwwen ass. Wiesou schreift an informeiert Presse nie ausfeierlech een Artikel‘? Wiesou informeiert se net iwwert Flight Cycles vun der Maschine? Wiesou informeiert eis ons Presse net weivill dousenden Stonnen des Maschine huet an vun weini se ass? An wiesou illustreiert se dann net direkt hannendrun weivill nei Fliegeren den Mount Ryanair erankritt? Wiesou erwähnt se net dann och net glaich dass et just eng eenzeg 737-700 an den Rescht alles 737-800 serien sen an et keng Occasiounen bei dear RYR kaaf gin? Neen, neen,... daat passt net an eist Weltbild... Et geet drem ze iwwerzegen, net em eng absolut Wourecht... An a puncto Airbus, en wiessel ob Airbus get mei komplizeiert an obwenneg wei bei Boeing ze bleiwen. Erfahrung ass onersetzbar... Bord an Buedem Personal get Deier,... an all eenezelnen an eng 12 Wochen Formatioun schecken plus Praktical Training plus dei Zait dei dann nach vergeht bis DACL dei nei Lizenzen feardech huet... Ausserdeem ass daat mat Personalmangel verbonn well dei Zait wou d Leit net ob der Arbescht sen fehlen se... An pro Lizenz kascht et den Montant vun engem neien Auto... Dreemt weider vun Airbus,... Ob de Punkt: ‚‘‘Luxair huet en gudden Choix getraff, mee wiesou se keng 2 neier kaaf huet kann sech jo lo all Mensch denken...‘‘

KTG
3. August 2018 - 13.13

Nach eng kéier: wéi soll déi Ëmstellung finanziell ze bewältege sinn? D'Luxair huet elo scho 6 Boeing 737. Déi all erauszepuchen a GLÄICHZÄITEG A320 unzeschafen an nach déi honnerte Leit ze forméieren an nach d'Ersatzdeeler ze bezuelen dierft der Luxair den Doudesstouss ginn. Dat ass ganz einfach net ze packen.

Le Républicain
3. August 2018 - 10.17

Egal ewéi als europäesch Loftgesellschaft sollt Luxair och solidaresch sinn an nëmmen Airbus kafen, leasen oder lounen an seng Equippen dann op déi Maschinnen ëmschoulen..Ersatzdeeler dat misst och machbar sinn den Här Trump kann seng Fligeren behalen........

n der Parad
2. August 2018 - 10.25

Daat stêmt nit,an fir 2 Maschinnen schons guër nit§Fliegeren kaafen ass eben meï komplizeïert eweï een SUV kaafen,oder aaner dëck Këschten!

KTG
2. August 2018 - 0.49

Dat wier mer nei... A souguer wann... iwwerhëlt Airbus och d'Ëmstellung op Ersatzdeeler vun hinnen? Well dat kascht liicht méi d'Formatioun op der A319/320/321, wat jo och schonn eng deier Wichs ass.

KTG
2. August 2018 - 0.44

Ech hunn de Communiqué elo extra nach eng kéier gelies. Do steet guer näischt sou dran, datt keng Airbus-Fligere méi disponibel wieren. Datt et Occasioune sinn, steet jo och hei am Artikel richteg dran. Et huet héchstens souwäit mam Präis ze dinn, datt et wuel déi eenzeg 737-700 zu anstännegem Präis vun anstänneger Qualitéit waren, déi se hei an Europa kritt hunn. A Fro kommen iwweregens just Turkish Airlines (allerdéngs just 1 737-700 a Betrib), KLM a SAS. Turkish ass onwahrscheinlech, KLM a SAS geheien hir 737-700 grad eraus, woubäi just KLM der mat effektiv 142 Sëtzplazen huet.

Grober J-P.
1. August 2018 - 21.20

Et sin Okkasiounen vun enger aanerer "grouusser Gesllschaft" wann ech d'Pressemiteilung richteg verstin, ët waren keng Okkasiouns Airbussen méi um Marché, Präisgeschicht wahrscheinlech.

Nomi
1. August 2018 - 18.32

Wann een ee Vertraag kann aushandelen, dann iwerhellt och Aibus di Kaeschten vun der Pilotenausbildung. Et muss een just wellen an kennen !

KTG
1. August 2018 - 8.30

Die Luxair ist zum Kauf von Boeing verdammt. Von der CS-100 oder -300 (neu: Airbus A220-100 bzw. -300) abgesehen, in der Bombardie-Technik steckt, bedeutet ein Umstieg auf Airbus vor allem mal riesige Kosten. Piloten und Flugbegleiter, die auf der B737 fliegen, müssen umgeschult werden, um auf der A320 oder anderen Flugzeugen zu fliegen. Das kostet Zeit und Geld. Die Reparaturen erfordern ganz andere Ersatzteile, auch diese müssen die Fluggesellschaften kaufen.

Grober J-P.
31. Juli 2018 - 13.26

Firwat keen Airbus zu dësen trumpeschen Zäiten???