Diesel und Benzin in Luxemburg: Energieminister Turmes verteidigt Preiserhöhung

Diesel und Benzin in Luxemburg: Energieminister Turmes verteidigt Preiserhöhung

Jetzt weiterlesen! !

Für 0,59 € können Sie diesen Artikel erwerben.

Sie sind bereits Kunde?

Energieminister Claude Turmes („déi gréng“) will weniger Tanktourismus in Luxemburg. Vor allem Lkw sind ihm ein Dorn im Auge: „Weil es so einen großen Unterschied zwischen den Dieselpreisen in Luxemburg und im Ausland gibt, ziehen wir Lkw aus ganz Europa an“, sagte Turmes am Mittwochmorgen in einem Interview auf RTL. Das zerstöre Luxemburgs Klimabilanz – obwohl es in den vergangenen Jahren gerade beim Bau energieeffizienter Häuser große Erfolge gegeben habe. „Diesen Widerspruch versuchen wir, durch Maßnahmen zart aufzulösen“, erklärt Turmes.

Anfang Mai wurden die Steuern für Diesel um zwei Cent und Benzin um ein Cent in Luxemburg angehoben. Dabei gehe es nicht nur um Preiserhöhungen, sondern darum, was mit den Mehreinnahmen gemacht werde, betont Turmes. 50 Prozent aller Einnahmen würden in den Klimafonds fließen. Damit soll Menschen geholfen werden, Fahrräder und E-Bikes, Elektroautos oder Fotovoltaikanlagen zu finanzieren.

Lkw-Verkehr hat stark zugenommen

In den vergangenen beiden Jahren sei der Lkw-Verkehr in Luxemburg stark angestiegen – „so massiv, dass wir riskieren, unsere Klimaziele für 2020 nicht einzuhalten“, warnte Turmes. Er werde in den kommenden Wochen mit dem Finanzminister zusammenkommen und weitere Maßnahmen diskutieren. „Das Wichtigste ist, dass es ein regelmäßiges Bestreben ist“, betont Turmes. „Wir machen Politik für die nächsten Jahre – da muss man das schrittweise machen.“

Der Energieminister prognostiziert, dass Lkw in Zukunft effizientere Motoren haben werden. „Tesla ist dabei, elektrische Lkw zu entwickeln, und es wird Lkw mit Wasserstoff geben“, sagt er. Schon in 10 bis 15 Jahren werde es nicht mehr viele Autos und Lkw geben, die mit Diesel unterwegs sind. Luxemburg sei eines der Länder mit der besten Infrastruktur bei den Ladestationen von Elektroautos.

Was die energieintensive und umweltschädliche Produktion der Batterien angeht, setzt er auf europäische und kanadische Partner. Anstatt Mineralien zu nutzen, die unter skandalösen Bedingungen im Kongo hergestellt werden, könnte auf Lithium-Minen in Kanada zurückgegriffen werden. In Schweden könnten Batterien inzwischen mit erneuerbaren Energien hergestellt werden und zu 100 Prozent recycelt werden. „Das Elektroauto ist heute schon ökologischer als alle Benziner und Diesel“, sagt Turmes.

sen

Patrick W.
13. Mai 2019 - 8.34

Et as awer nun mol esou, dät haut aner "Planetaresch Zoustänn" sinn. Aner Erkenttnisser. Aner Wärter. Aner Valeur'en. Et anert KLIMA. Andems een neischt verännert, neischt bremst, alles weider laafen leist... Wei soll dann en Zoustand verbessert ginn ? Nach mei Co2, nach mei Camio'en, nach mei Logistik, a nach mei Fliger a Kameidi ? Ass dat Liewensqualitéit ? Dann hunn mer um Enn just Suen an den Täschen - soss awer neischt.

Gerges Jang
11. Mai 2019 - 12.59

Ech verstinn déi ganz Panikmacherei em d'Klima net.An deene liewensjoaren déi ech schon hannert mer hun (74) hun echganz kaal Wenter erlieft,och kaal Summer-och ganz gliddech Summer,nass Summer wou neischt zeideg gin ass,Gromperen gefault sin am Buedem,d'Uebstbeeem and'Wengerten erkaalt sin.Klimawandel ass et nach emmer gin,wat nogewisen as,oni CO2 ausstouss vun Autoen an Industrie.D<'Welt geet muer nachnet enner.An esou laang E-Autoen sou deier sin,furen ech Diesel.

Patrick W.
11. Mai 2019 - 10.40

Wann en zum GMD seet : Et wär besser fir Iech, wann der en Argument hätt. Kritt en als Äntwert : "Well Dir hei de wëlle Mann spillen". N.B. Warden nach op d' Argument.

So nicht...
11. Mai 2019 - 9.24

Her Zahlen sollte es sein;—)

So nicht...
11. Mai 2019 - 9.23

.....Herr Zeyen, die Reise an sich ist der Urlaub, erst fährt man nach Beaune, dann 2 Tage Chamonix, den Sonnenuntergang am Mont Blanc bewundern, dann nimmt man sich 5 Tage Zeit durch die Alpen, mit dazwischen Wandern, den Murmeltieren zuschauen, anschließend Provence. Und wenn Sie dann an der Côte d ´Azur angekommen sind, Herr Zeyen, dann haben sie nach einer Stunde die Schnauze voll von dem Lärm, dem Verkehr und der bekannten heimischen Elite von der DP, und fahren schnell wieder zurück. Das können Sie nicht mit dem TGV und nicht mit dem Tesla. Ich Kauf mir schnell noch einen Diesel bevor Kevin von de Sozen BMW ruiniert hat.

Patrick W.
10. Mai 2019 - 14.50

EUROPA geet iwer d' Grenz. D' Camion'en vum Cargo Center fueren dach souwiesou iwer d' Grenz. D' Arbechtsplatzen an d' Leit dei schaffen kennen dat och. Arbechtsplatzen sinn souwiesou Pretext bis den Aktionär, mat sengen Dividenden, decidéiert ze rationaliséieren. Dat wësst Dir jo bestemmt och. ( Wielen net gréng, macht Iech keng Suergen).

GMD
10. Mai 2019 - 13.48

wär bessser fir Iech GMD. Wisou sollt dat besser fir mech sinn, dir wäert hei jo elo awer net de wëlle Mann spillen? Dir schreift hei op anere Platzen fir en Deel vum Cargo op den Hahn oder Bitburg aus ze lageren, an dann luede mer Alles op Camionen a bréngen et op Lëtzebuerg, oder wei huet dir iech dat geduecht? Ech ginn dat Gefill net lass dat dir iech do e grénge Mäntelchen undot fir är Iwwerall, awer blouss net bei mir - Mentalitéit ze verstoppen.

Nëckel
10. Mai 2019 - 9.01

Oh jo, mat der Industrialiséierung huet de Mënsch sech an eng schwiereg Lag bruecht. An elo rullt den Zuch, an den "Urheber" (eben de Mënsch) wees net, wéi en dat Ganzt, dat onweigerlech zur Zerstéierung vu sengem Liewensraum wärt féieren, soll ophalen. Firwat ? Well mär total Egoisten sin, déi hir eegen, kleng Komfortzon net wëllen opgin. Dat réimescht Räich ass ënnergaangen, an d'Mënschheet wärt och ënnergoen an en Dag komplett verschwannen. Ausser dé "modernen Noah", also de Etienne z.Bsp., baut eng Arch an hëllt der genuch mat ......... op de Mars !

Patrick W.
10. Mai 2019 - 8.37

@ GMD Wei well der dann Klimazieler errechen fir onst Land, ausser Certifikat'en am Ausland kafen... Da soot et !

Patrick W.
10. Mai 2019 - 7.59

D' Camioën sinn net béis. Den Carco Center ass och net béis. Et as genuch do: an all Supermarché fir jiddereen ! Proportional gesinn, fir e sou e kléngt Land, par rapport zu de Klimazieler, gesonder Liewensqualitéit machen mir de Contraire wei mer missten. Also da brauch keen erëm an erëm, auszebauen ! Gitt Iech dach zefridden mat dem wat der hudd. Et si schonns Problemer genuch.

den mars
10. Mai 2019 - 7.45

Et waert jo geschwen een vun der Regierung deen Turmes stoppen,oder loosen mier deen nach virun machen. Wat sinn dei frouh zu Breissel dass sie deem lass sinn ,an iwerleet iech sach nach eng keier wann mier lo vier d'Europa wielen ginn ,nemmen keen Grengen, mier hun der schons zefill hei an Lëtzebuerg .

Patrick W.
10. Mai 2019 - 7.43

Economie & Ecologie mussen zesummen goen. Wei well der eppes veränneren, wann der "neischt" veränneren wëllt ?! Et geet em Arbechtsplatzen, et ginn och "aner" Arbechtsplatzen. Dir könnt net esou weider machen. Klimazieler an Liewensqualitéit zielen och.

Jemp
10. Mai 2019 - 5.22

Es geht eben um unsere Freiheit. Bewegungsfreiheit scheint vielen ein Dorn im Auge zu sein, obschon sie versprochen wurde. Wir wollen gehen können wohin wir wollen, Und wir lassen uns das nicht wegnehmen! Aber die Kontrolle kommt. Sie werden identifiziert und bestraft, wenn sie mit Puppen rechts vorbeifahren. Sie werden überhaupt identifiziert, wenn sie in Bulgarien was zu essen kaufen. Und google kann ihren Weg nachvollziehen, da sie mit Android sicher User sind. Und unsere Politik macht das mit. Ich erspare mir jetzt das Wort von Turnup Tun, sonst greift die Zensur. So weit sind wir, und das sind keine 5 cm.

Shitstorm
9. Mai 2019 - 22.31

Huet laang gedauert bis de Shitstorm géint den Turmes ausgebrach ass!

Den Dremert
9. Mai 2019 - 22.28

Jo, dreemen ass schéin!

Patrick W.
9. Mai 2019 - 18.28

Nicht alles aufgeben. Vom Cargo ein Teil nach Bitburg und Frankfurt-Hahn. Billigairlines auf Findel reduzieren. Nachtflüge reduzieren. Soviele Tiere und Medikamente gibt es gar nicht, dass die so dringend NACHTS hier ankommen oder abfliegen müssten.

Patrick W.
9. Mai 2019 - 18.08

Liewt wei der wëllt an macht mir de Findel net ze grous an de Cargo, macht mei lues domat.

Patrick W.
9. Mai 2019 - 18.07

OK Chef.

Patrick W.
9. Mai 2019 - 18.06

Genau esou as et. Dir musst meng Zeilen jo net liesen. A wann der e gutt Argument hätt, vierwat ech Onrecht sollt hunn, wär bessser fir Iech GMD.

tarzan
9. Mai 2019 - 16.54

es geht nur darum dem normalo das autofahren zu vergraulen und in die tram zu verbannen (muss sich ja rechnen, denn das ding ist teuer genug). co2-steuern oder spritpreis zu erhöhen wird niemanden abschrecken. aber nun will bruxelles ab 2022 alle neuen autos mit diversen leitsystemen ausrüsten lassen. jemanden der ein 100.000 euro auto fährt (zb unsere politiker) ist das egal. aber wenn autos die vorher 20.000 oder 30.000 euros waren dann 30.000 oder 40.000 euros kosten, wird mancher normalo wohl die tram nehmen,,, ist ja gratis.

Jek Hyde
9. Mai 2019 - 16.38

BRAVO genau esou ass et.

Jek Hyde
9. Mai 2019 - 16.37

Schwëtzt Der elo och nach italienesch?

Jek Hyde
9. Mai 2019 - 16.35

Här Patick W. Schreiwt är +"*ç%& Kommentaren mee lost méin Numm aus dem Spill. Merci!

Jek Hyde
9. Mai 2019 - 16.32

Patrick W.... JO WAT ASS DANN? Solle mer erëm liewen wéi virun 100 Joer? Gromperen raafen goen, Fësche machen, Schwéin, Kanengercher an Hénger zichten. Ze fouss oder mam Velo op d'nopesch Duerf een huele goen. Eist kléngt Land mat oder ouni Iech a Flughafen ka guer néischt retten. Dat ass alles nëmmen gréngt Gedreems. Dreemt Dir mat??

GMD
9. Mai 2019 - 14.15

De Fluchhafen ass dem Patrick W. aka dePetz1, säin Hamsterrad, am léifsten huet hien Artikelen iwwert Cargolux. Do kann hien sech esou richteg senger Antipathie géint dat wat him net passt freien Auslaf loossen

Patrick W.
9. Mai 2019 - 13.50

Aber jeder ist einverstanden dass etwas gegen den Klimawandel getan wird . Ausser Jek Hyde natürlich wieder nicht !

Patrick W.
9. Mai 2019 - 13.47

Exactamente !

Patrick W.
9. Mai 2019 - 13.36

Wat as dann bis elo, vum Jek Hyde zu dem Thema komm ? Neischt ausser weider am Hamsterrad bleiwen. Neischt veränneren, einfach weider machen wei wann neischt wär ?

Consti F.
9. Mai 2019 - 13.11

" Firwât ass deen “Dreamer” net do bliwen an huet ons vesschount?" Weil sein Verfallsdatum überschritten war! Als Energieminister darf er nun richtig auf den Putz hauen. ;-)

Zahlen
9. Mai 2019 - 12.56

Glücklicherweise besteht die Welt nicht nur aus Holländern die ein mobiles Haus durch ganz Europa schleppen. Der Rest von uns (95%) vertraut auf lokale Gebäude beim Reisen. Mit dem TGV in den Süden Frankreichs und das E-Auto für Ausflüge wartet schon bei der Ankunft.

Pierre Ravarin
9. Mai 2019 - 12.47

www.keyou.de En ganz interessanten Projet!

luc jung
9. Mai 2019 - 11.59

An erem klaut eis Regierung Souen enner der Form vun indirekten Steieren. Die kleng an die mettel Peien an die kleng an dei mettel Pensiounen sinn erem dei gelackmeiert. LSAP mecht desen Humbug mat. Leiw LSAP de klenge Mann, den die verteidechen sollt seet iech merci.

luss
9. Mai 2019 - 11.20

Was wird hier gejammert. Aber jeder ist einverstanden dass etwas gegen den Klimawandel getan wird . jeder ist fuer erneuerbare Energien, aber nicht in meinem Wohnort . Fuer mich soll alles in meiner komforzone bleiben wie es ist, die anderen sollen sich umstellen.

frifofut
9. Mai 2019 - 10.13

wann déi béis Camionë Schold sinn, schaft de Cargocenter an den Eurohub of. Lëtzebuerg déi beschten Infrastruktur fir E-mobilitéit? waat huet dee Mann gefëmmt?Ech well daat och

Schilda
9. Mai 2019 - 9.24

Wann zu Arel e Kamion rullt,sténkt deen bis op Wasserbëlleg. Bei Westwand natiirlech. Mir si jo sou e grousst Land do musse mir den Noperen och schon op de Fanger klappen,soss stëmmt eis Bilanz net.

Een den keng Tomaten op den Aen huet
9. Mai 2019 - 8.47

Ech wees wat ech ze wielen hun! Déi greng Politik ass en Débackel un Populismus an Platzenhascherei! Eisen Cargozenter ass en wierklechen Beitrag un d‘Klimapolitik. Vum Camiong erof op d‘Schinnen. Déi Camiongen déi d‘Container op den Cargozenter brengen, ze encourragéieren am Ausland ze tanken fir eis „Klimazieler“ ze ereechen ass pueren Quatsch. Mir schiedegen jhust eis selwer wan mir déi Petrolssteier dem Ausland iwerlossen! Déi Greng huelen déraisonabel Entscheedungen um laufenden Band!

Jek Hyde
9. Mai 2019 - 8.32

Tja, tja, de béisen Flughafen ass erëm un Allem schold. Nëmmen wât soll och ânescht vun Iech kommen?

fillt_iech_emol
9. Mai 2019 - 1.00

Dobaussen treffen éch ëmmer op Leit déi iwwerzeegt sinn den Turmes géif daat gléwen waat hien de Leit verklickeren wëll; mais den Turmes war awer an der Schoul nëtt der Dommster een ! Den Turmes weess och dass Elektroautoen oder Hydrogenautoen nach méi geféierléch sinn ewéi Benziner ! Déi sinn alleguer héich feiergeféierléch. (Bei éngem Dieselauto brennt nie den Diesel, mais den Auto fängt Feier wäll séng Batterie Feier fängt oder den Auto nierwendrun brennt). Den Turmes weess och dass all Elektroauto een Diesel ass, wäll säin Stroum nëtt aus dem Mix kann geholl gin, den jo schonn vun Industrie ann Haushalter verbraucht ass, mais dass fir den zousätzléchen Stroum, den gebraucht gëtt fir séng Batterien ze fëllen, muss Uelég (Mazout) verbrannt gin (wäll Wandmillen, Wasserkraaft, Atom, ann och deelweis d'Kuelen, dauernd schonn op Volltouren laafen, a fir de Solde den gebraucht gëtt, d'Uelégkraftwierker erop- oder erofgedréint ginn).

Grober J-P.
8. Mai 2019 - 23.51

Wann kommt denn nun Wasserstoff? Da man mich den alten Diesel nicht nachrüsten lässt, spar ich fürs Fuelcell Vehikel.

Jemp
8. Mai 2019 - 21.13

Emmer wann den Turmes Prognose mecht, kann een an aller Rou dovunner ausgoen, dass genau de Contraire antrefft. Mir kennen also bal secher sinn, datt et nach esoubal keng Elektrocamions gi wärt. Deen ass tatsächlech nach méi inkompetent wéi de Bausch. Ech hätt net geduecht, datt dat iwerhapt méiglech wir.

Eugen Kritter
8. Mai 2019 - 20.40

Dem ommentar von Zeyhen ist nichts hinzuzufügen..Egl ob Urlubszeit oder Rushhour..E-Autos sind nur für örtliche Fahrten vorteilhaft ( da kann man notfalls nah hause laufen ). Und Schweden hat auch nichts zu verschenken... Dei Greng sollten doch zuerst -vorbildlich- das Fahrrahd nehmen..wie sie es vor 40 Jahren hochgelobt hatten ( gegen Atomkraft)..Fazit..reiner populismus ..

Muller Guy
8. Mai 2019 - 19.32

Här Turmes; Dreemt roueg weider. Gut Nuecht.

Pierre Ravarin
8. Mai 2019 - 19.06

Wie wäre es mal Steuern auf Kerosin für Flugzeuge und auf Schweröl für Schiffe einzuführen? Oder wird das Ticket für den Golfurlaub auf Madagaskar dann zu teuer?

Sollte man...
8. Mai 2019 - 18.24

....alles aufgeben und Bitburg überlassen mitsamt de Arbeitsplätzen. Hätten wir dann, ihrer Meinung nach, Herr Patrick Verantwortung übernommen?

Jang
8. Mai 2019 - 18.19

Waat soll den Turmes alles bewierken, Tanktourismus ofschaafen, dann deet en sengem Parteikollegen vun der Musel wéi, hätt besser gehaat hien hätt zou Breissel virun gedöst, ësou Leit brauch Lëtzebuerg nëtt onbedengt, Gréng mecht ësou wiesou alles futti,keen Verständnis hun déi dooten vir daat schaffend Vollek,ëtt ass gudd schwetzen an téinen vum Geld vun den Steierzueler. Armselig Politikgespenster.

Patrick W.
8. Mai 2019 - 17.25

Dei mecht LKW'en hei am Land hunn en direkten lien, mam Cargo Center. Den Co2 vum Diesel an Kerosin ass enorm wat Gesamtbilanz ugeet. Ons Regierung wärt net noginn an d' Kapazitéiten erweideren. Domat errechen mir ons KLIMAZIELER nie, ausser mer kafen Zertifikater an aner Länner. Dat heecht an sech "keng Verantwortung" huelen, alles mat Suen regelen. Frankreich huet nie noginn mat Cattenom au contraire - d' Lafzeit verlängert. Lëtzebuerg wärt um Findel net noginn au contraire - d' Kapazitéiten erweideren.

Eben...
8. Mai 2019 - 17.17

Genau deshalb gehe ich nicht zur Europawahl, damit noch einer von denen mit den Taschen voll zurück kommt und mir sagt wie ich zu leben habe. Ich hab nie ein Turmes oder eine Greta gebraucht um die Natur zu lieben und mit ihr zu leben. Aber andere Freuden lass ich mir nicht von denen verbieten, sie werden mir Die vielleicht verteuern, aber es wird mich nicht abhalten mit meinem 50 Jahre alten Auto zu fahren. Diese Verbotspartei gehört abgewählt. Und noch was, ich höre nichts vom Koalitionspartner, mir dünkt die halten sich bedeckt um selber keine Steuererhöhung ins Leben zu rufen und wollen so die Profteure bei der nächsten ahl sein.

Jean Bodry
8. Mai 2019 - 17.12

Mat der grénger Politik ass et wéi mam geméiten Gras, wann Gras net gedréint gëtt, kritt de Bauer keen Hee.

n der Parad
8. Mai 2019 - 16.24

...Land mit bester Infrastruktur für Ladestationen....kee Wonner,Lëtzeburg ass jo eent Miniland,hei,bei den Franzousen sin d'Distanzen eng Grimmel meï grouss!Vun der riesiger Emweltverschmutzung deï durch d'Produktioun vun den Batterien entsteet,do braddelt den Mr.Turmes an och seng EU-Kollegen nit,daat passt eben nit an hiiren Krom!

Jek Hyde
8. Mai 2019 - 16.07

E war dach esou gudd roueg zou Bréissel. Firwât ass deen "Dreamer" net do bliwen an huet ons vesschount?

Dolinski
8. Mai 2019 - 15.52

LSAP an Dp hun sech do eng Flo an den Pelz gesat, an den schoss kann no hannen lass goen,zou Brëssel huet och neischt ferdeg bruecht,hun schons eng kéier geschriwen soll bei RTL goen an den Video vum Mëttelmier kuken .

J.C.KEMP
8. Mai 2019 - 15.49

Wasserstoff ist nicht frei vorkommend und kann nur mit Hilfe von Energie gewonnen werden. Und extrem gefährlich in der Handhabung. Benutzung von Tiefgaragen, Tunnels und RR-Ferries ausgeschlossen.

Jacques Zeyen
8. Mai 2019 - 15.29

Wasserstoff ist das magische Wort. Batterie ist das falsche Pferd. Man stelle sich eine niederländische Familie vor mit ihrem E-Auto und Wohnwagen von Amsterdam nach Marseille. Fahrzeit?????(vorausgesetzt man bekommt sofort eine freie Ladestelle)