Sa., 4. Dezember 2021



  1. HTK /

    Noch die Dampflok vorausgeschickt und der Himmel verdunkelt sich für den Rest des Tages. Nostalgie im Zeitalter des CO2-Wahnsinns? Aber da gibt es ja noch die Oldtimer-Freaks,die Mähdrescherrennen usw. Und die Grünen wollen mir ein E-Auto aufzwingen?!

  2. jean-pierre goelff /

    Ei,HTK,där hät virun Joëren sollen zu Deifferdang,an der Zolverstrooss wunnen weï d’Thomas-Konverteren nach an Betrieb waren!

  3. HTK /

    @JP-Goelff,
    dat gleewen ech gär. Ech hat eigentlech d’Nëtzlechkeet vun deenen Drecksschleideren geméngt.D’Schmelz war sécher nett propper wat d’Loft ugeet,awer do hunn 20 000 Leit hir Brout verdéngt. Bei engem Nostalgie-Trip vun Dampmaschinnen , Mähdreschercoursen oder Oldmobiles-Polonaisen duerch d’Land gesinn ech den Notzen net sou direkt. Awer: Wat Spaß mécht ass erlaabt. An déi Zäit hate mir jo och nach kee Greta.

Kommentieren Sie den Artikel