Die Tram wird ab dem 13. Dezember auch das Teilstück zwischen place de l’Etoile und Hauptbahnhof befahren. Die ersten Testfahrten haben jedoch schon am Montagabend begonnen. Auf der Höhe des „Rousegäertchen“ kam es dann zu einer Panne und die Tram musste von einem Lastwagen bis zum Bahnhof geschleppt werden.
Die Bewohner und Geschäftsleute dürfen langsam aufatmen – die Riesenbaustelle auf der neuen Teilstrecke ist also bald Geschichte. Die Arbeiten an der place de Paris und der avenue de Liberté werden jedoch noch etwas länger andauern.
In einer ersten Phase wird die Tram alle fünf Minuten fahren, die Kadenz kann bis auf eine Fahrt alle drei Minuten angehoben werden. Die letzte Abfahrt in Richtung Hauptbahnhof erfolgt gegen 1 Uhr morgens; die Fahrpläne werden mit denen der Bahn abgestimmt. Im Gegenzug werden weniger Busse im „Garer Quartier“ unterwegs sein. Um die anvisierte Kadenz einhalten zu können, müssen sowohl Personal als auch die Anzahl von Zügen aufgestockt werden, erklärte der Direktor von LuxTram André von der Marck auf einer Pressekonferenz.
An erem eng Blamage. Mee daat war sech jo ze denken. Just um Kierchbierg hänkt den Tramm um Stroumnetz. Ab der rouder Breck leeft en op Akkubetrieb. Dass daat net duer geet fier bis op Gare ze fueren an zereck as jo logesch (ech wosst daat schon befier en gerullt as) och wann op der Gare eng Luedestatioum as. Batterien vum Tramm sin jo bestemmt net an 10 min gelueden an dann muss en schon erem zereck fueren. Do freet een sech erem waat fier Toperten vun Architekten bei Luxtramm schaffen. Nach ze domm fier ze wessen wei laang sou en Tramm ouni gelueden ze gin fueren kann.
Den Décken an den Dënnen oder Louis de Funès! Och oder grat am 3. Jordausend. Awer ët war jo nëmmen en Test. Dat versteet och deen een oder aneren Pampabewunner. Déi aus der Pampa-déi vum Land- sinn nët onbedingt méi domm wéi déi aus der Stad.
Dir léif Kritiker aus der Pampa. Wann et net geet, da ginn ebe Kabelen opgehaange mat äre Steiergelder. Dir kënnt Iech op de Kapp stellen, mir liewen am 3. Joerdausend.
Eine Testfahrt dient dazu, zu beobachten ob alles funktioniert. Ist ein normaler Vorgang und dient dazu, um evtl. bestehende Probleme zu beheben ; um dann bei Start der täglichen Fahrten einen guten Ablauf ab zu liefern.
Waat éng Blamage !!! Mais eiser Regierung faalen all déi himmelschreiend Blamagen guer nimmi op, daat ass alldeegléch, eis Regierung genéiert séch guer nëtt fir séch trotzdem dauernd op d'Schëller ze klappen, daat gëtt alles vun eiser Regierung als gudd ann normal ugekuckt . . .
Ech hoffen dass deen iwwerdeierten an iwwerflessigen Blödsinn all Dag eng Panne huet. D'Netz vun de Bussen hätt sollen nei struktuteiert gin . Mee ech mengen do hun Verschiddener eng deck enveloppe kritt.
In Brüssel spannt man Ardenerpferde vor den Müllabfuhrwagen! Müsste auch mit der Tram funktionieren!
"Ma Joelle……wann et nemmen 20€ sin," Wann een 250 Deeg am Joer do schafft, da läppert dat sech schonn zesummen.
Dese Chantier dauert awer lang an hien as nach net faerdech. Den Tram eventuel jo, awer net esou.
Tjo ... wann ech mat der Burmaschin ze wait vun der Steckdous ewechlaafen bleif se och stoen... et muss een ebe mi e laange Kabel un den Tram maan.
Ma Joelle......wann et nemmen 20€ sin, wes Dir wat ons Stad kascht? Gid emol nemmen an eng einfach Brasserie iessen. Dann sin 20€ Dach neischt. D‘Stad muss en sech eben leschten kennen, mir sin eng Haptstadt wei Berlin Roum a Parais?
Eng super Saach, elo nach d'Parke laanscht d'Strooss verbidden an d'Parkhaiser drastesch verdeieren, da geet et lass.
@ Claude Oswald "Es ist nicht die erste Panne. Ich stelle mir die Frage, wie stümperhaft die Leute von Luxtram arbeiten ?" Gar nicht, sonst wären sie ja in der CSV. ?
@Umsteigen geht gar nicht "A wann den Tram dann bis rullt, a mir kommen net mei mam Bus an engem Satz wou mir hinwellen, dann fueren mir erem mam Auto, basta." LOL, bis dohin däerft der méi mam Auto an d'Stad oder just géint 20€ Entrée.
Fantastesch, zënter d'CSV net méi um Rudder ass, fluppt et hei am Land.
Danke Herr Bausch, dass sie endlich etwas gebaut haben, das die Schwarzen uns 20 Jahre lang versprochen haben.
Hmm . Ob de Fuhrplang vun der CFL ofgestemmt . iwerhuelen se dann och dei selleg Retarden dei eis CFL produzeiert.
A wann den Tram dann bis rullt, a mir kommen net mei mam Bus an engem Satz wou mir hinwellen, dann fueren mir erem mam Auto, basta.
Et ass jo normal dat de Stroumverbrauch méi héich wéi d'Kapazitéit vun der Batterie viirgesäit-. Well jo wéinst der Schrëttvitess och vill méi Zäit gebraucht gouf vu Statioun zu Statioun, wou d'Charge erëm 'nogefëllt' get. Wann 'w' am éischte Gank am Schrëtt mat vollem Tank vun Esch op Ëlwe fuere wëllt, kënnt hien nie un.
Es ist nicht die erste Panne. Ich stelle mir die Frage, wie stümperhaft die Leute von Luxtram arbeiten ?
Den 13 dezember 2020 oder wei oft gett him dann den Wuppes aus
Dräimol ofgeschnidden an nach ze kuerz. Gutt datt mir net wollten op de Mound. Awer eng gutt Saach.Endlech eng richteg Groussstaad
Dat wonnert mech net.Reflekteiert total eis Mobiliteitspolitik vum Här Bausch.Eng Blamage méi ......