Was ist los auf Luxemburgs Straßen? Eine Bilanz.

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Wieder einmal wurde ein Fußgänger von einem Auto angefahren, dieses Mal in Bettemburg. Die Person wurde hierbei verletzt. Erneut passierte es am späten Nachmittag. Der Monat Dezember war besonders schlimm in dieser Hinsicht.

Schon Anfang des Monats meldet die Polizei fünf Unfälle, in denen Menschen von Autos erfasst wurden. Zwei Wochen später wird ein Mann auf der Straße lebensgefährlich verletzt. Der Fahrer flüchtet in seinem schweren Pick-up und lässt das Opfer einfach zurück.

Nur einen Tag später kommt es zu weiteren Unfällen. Fünf Personen werden von Autos erfasst. Ein älterer Mann wird dabei lebensgefährlich verletzt – er stirbt wenig später an seinen Verletzungen. Und auch dieses Mal flüchten die Fahrer, statt zu helfen. Am Samstagabend wird ein weiterer Mann tödlich verletzt – beim Versuch, die Straße in Frisingen überqueren.

Die Unfall-Serie reißt nicht ab. Ein Fußgänger wird am 18. Dezember gegen 11.00 Uhr in Monnerich von einem Autofahrer angefahren – der Fahrer flüchtet. Nur einen Tag später will eine Person die Straße auf einem Fußgängerüberweg in Esch überqueren und wird von einem herannahenden Auto erwischt. Wieder ergreift der Fahrer die Flucht.

Schlechte Sicht erklärt nicht alles

In den Wintermonaten kommt es häufiger zu derartigen Unfällen. Die Sicht ist schlecht wegen des Niederschlags und der früh einsetzenden Dunkelheit. Dazu kommen noch rutschige Straßen durch Regen und Frost.

Jedoch entsprechen die Straßenübergänge nicht immer den erforderlichen Sicherheitsstandards. Nicht alle Zebrastreifen sind gut beleuchtet. Zudem verdecken bei manchen Übergängen Hindernisse an den Straßenrändern die Sicht. Autofahrer erkennen erst in letzter Sekunde, dass eine Person die Straße überqueren will.

Allerdings: Damit lassen sich nicht die vielen Fälle von Fahrerflucht erklären. Erfasst ein Fahrer jemanden mit seinem Wagen, müsste er das in den meisten Fällen bemerken. Eine verletzte Person einfach zurücklassen und weiterfahren, ist nicht nur moralisch höchst verwerflich, sondern auch strafbar. Jeder Autofahrer sollte bedenken, dass auch er öfter mal selbst zu Fuß unterwegs ist.

T-Hope
22. Dezember 2017 - 0.18

Also wo ich her komme hat man als Kind gelernt, dass ein Auto "stärker" ist als ei Fußgänger. Falls ein Auto kommt wartet man bis das Auto steht oder zumindest die Geschwindigkeit stark reduziert hat und einem signalisiert, dass man gehen kann. Ivh erlebe es jeden Tag in Diekirch auf der Esplanade am Zebrastreifen "Computer Buttek" ehem. "Schlecker". Ich schaue rechts ich schaue links (trotz Einbahnstrasse) und wenn keine Gefahr besteht gehe ich rüber. Wer mir nichts dir nicht über die Straße läuft, egal ob mit oder ohne Überweg. Vielleicht sieht der Fahrzeugführer mich ja gar nicht, aus welchem Grund auch immer (Herzinfakt am Steuer?) ... immer schön aufpassen und auch zu Fuß den Blick und das Gehör auf die Verkehrssituation und nicht auf iPhone und iPod. Dann klappts auch mit dem Zebrastreifen ;)

Marc
21. Dezember 2017 - 23.20

Dei eenzeg Chaufferen dei alt emol virum Zebrastreifen haalen bleiwen sinn dei vun deer aanerer Seit vun der Musel.

Yvonne Muller
21. Dezember 2017 - 20.12

Ech wëll elo keng Panik maachen, mais ass et net vläicht, datt ee mat Absicht d' Leit iwwerrennt?

Chrigeline55
21. Dezember 2017 - 19.21

Et ass generell net einfach fir d Foussgaenger.Am schlemmsten ass et um Kierchbierg,do muss ee Kilometere goen bis een iewerhapt en Zebrastreifen fennt,an et ass neirens laang genug greng.Et gett offensichtlech nie u Kanner,eeler Leit , Rollstillsleit a Leit mat Poussetten a Kannerkutschen geduecht.Et brauch keen Politiker a keen Urbanist sech ze bretzen,dass mir eng foussgaengerfrendlech Stat haetten.Gitt emol bei der Gelle Fra iwwert d Strooss eriwwer bei de Cravat,et ass schon erem rout wann der ereischt an der Mett vum Zebrastreifen sidd.Schoulklassen a Gruppen vun Touristen packen et baal ni fir mateneen iwwert d Strooss ze kommen. D Aalstat misst komplett autofrei sin mat hiren schmuele Gaassen,ma och dat schengt hei net meiglech ze sin,gewesse Leit mussen iwwerall hin mat hirem Auto an dann kreien si dat och esou. Dei Leit dei dat alles esou dichteg plangen schengen ni zu Fouss ze goen.

Bender
21. Dezember 2017 - 18.57

Wéi ech leschte Kéier um Kierchbierg war, hungen Decken iwwert den Foussgänger-Routluten. Sin du riwwer gang wéi d Autoe rout haten an zack war et gréng fiir si. Den Bömw SUV Vollgas, null Rücksiicht... D'Leit gin emmer méi asozial.

Den Pingelechen
21. Dezember 2017 - 17.47

@Jeck Hyde Dach ,verschidden Automobilisten missten höchstens nach méi "schikanéiert" gin wéi dir et nennt,well den Respekt op den Stroossen,och vis a vis vun den Foussgänger ass net méi tolerabel ! Ech hat et den Owend nach,wou ech iwer den Zebrastraifen wollt gohen,wou éen riicht op mech zou komm ass an wou ech schnell éen Schrett zeréck gemaach hun,soss wier et em mech geschitt gewiésst ! An dobai hun ech kloer ze erkennen gin,dass ech eriwer wollt gohen.Sou Leit misst direkt den Permis ofgin,an der Respektloser sin nach méi wéi éen ennerwée op den Stroossen.Hoffen just,dass déi Rowdy'en glaich aus dem Stroossenbild verschwannen.An iwregens,fréeen mech nach emmer op déi next mobil-an fest Radaranlaagen....

Thorsten
21. Dezember 2017 - 16.37

Bitte erklären Sie wo das miteinander ist bei Ihrer Ausführung. Was macht der winkende Fußgänger wenn keiner stehen bleibt, da ja keiner dann mehr stehen bleiben muss und wenn dann jemand stehen bleibt, muss ich zügig rüber wenn ich mich jung fühle und wer entscheidet ob ich jung bin oder älter und was passiert wenn ich ruhig rüber gehe? Der Autofahrer sitzt doch, was soll die Aufregung gegenüber dem Fußgänger. Ich entnehme Ihrem Beitrag nur Vorschriften für den Fußgänger.

Michele
21. Dezember 2017 - 14.29

Schaffen an der Stad an muss dachs iwwert den Zebrasträifen um Bld Grande-Duchesse Charlotte, Héicht Place Winston Churchill. Als Foussgänger muss een do munchmol eng Éiwegkeet warden bis et gréng gëtt. Trotzdem ass et net fir dann ouni ze kucken iwwert Strooss ze goen. Dachs sinn ech iwwerrascht datt verschidde Chauffeuren nach virum Streifen un d'halen kommen, esou séier sinn se ënnerwee, anerer fueren einfach duerch rout. Baal all Dag därf ech engem Chauffer en Zeechen maachen fir seng "super Leeschtung". Fannen daat absolut net witzeg.

Nomi
21. Dezember 2017 - 11.46

Laut Code de la Route ass emmer den Auto Schold. Daat ass ee Fehler, well dodurch den Fo'ussgaenger blannenmaenschens firun de Auto sprangen kann ohne eng Schold ze hunn. Mir mussen maddeneen obpassen an all Bedeelegt mussen hiirt dozo'u beidro'en. De Fo'ussgaenger sollt d'Hand hiewen wann hee wirklech iwert d'Strooss wellt. De Fo'ussgaenger muss sech vergewesseren datt den Auto sto'en bleift iirt heen ee Fo'uss ob den Fo'ussgaengerstrei'fen setzt. An wann di Jonk an dei' di sech nach Jonk fillen och nach mi zuegesch iwert d'Strooss ginn ohni ze trentelen geif d'Akzeptanz Een gent iwer den Aaneren zo'uhuelen ! Maddeneen geht et besser !!!!!!!!!!!!! Fo'ussgaenger ohni ob den Handy ze starren, ohni Kopfhoerer an den O'ueren wann se sech am oeffentlechem Raum bewegen.

Mars
21. Dezember 2017 - 10.21

@Peter Meier. In Remich geht sogar die Fußgängerstreifen-Beleuchtung 1/4 Stunde aus bevor die Schulkinder die Straße überqueren. Kommentar überflüssig.

Krein Leon
21. Dezember 2017 - 10.07

Zu Reichel bei Reiden war genau deen selwelwechten Fall virun Joeren,do ass och een Jong beim Iwert Stroos gouen um Zebrastreiffen iwerannt ginn well een deen an baal all Zebrastreifen nit gudd gesinn huet am däschteren an Reen oder Schnei derbei,maacht et wei dei Reidener Gemeng et dun gemaach huet,an zwar bei all Zebrastreiw,an belicht den Zebrastreiw mol richteg,an zwar eng Luucht op Seid dervun,an eng iwert dem Zebrastreiw am bloen matt zebrastreiwen drop gezechent iwert Stroos. Awer hei am Land ass et jo emmer esou et muss virdeischt eppes schlemmes gescheien ihr eppes richteges gemeet gett. Ech mengen et sinn jo Souen vir all aaneren Blödsinn do,dann mussen der och duerfir do sinn. Daat entschellegt zwar keen deen fort rennt wann em esou eppes geschitt,well maach der nit denkt dei waeren duerno frou iwert daat waat geschitt ass.Et hällt just un eisen Gemengen an um Haer Bausch eppes zeennehuelen. L.K.

Jeck Hyde
21. Dezember 2017 - 10.03

Gudden a richtegen Artikel. Wëll nach just dobei soen dass eisen responsablen dichtegen (?) Minister nët esou zrëkhalend soll sin an ëppes ënnerhuelen. Ower emol eng Kéier ouni d'Automibilisten ze schikanéieren.

Marianne McGuire
21. Dezember 2017 - 9.29

Ech sin gëschter um Fuesgaengerstreifen op der Areler Stross op der Kreizung Pizza Hut-rue de la Chapelle iwwert den Zebrastreifen gangen an de Maennchen war greng fir mech! Vun uewen (vun der Belle Etoile) hier ass en Auto komm (mus duerch rout gefuer sin well die vun der Stadt aus koumen stoungen schon e puer Sekonnen) an wann ech net stoen bliwwen wier haett hien mech matgehol. Hun en Zeien eng léif Madame di mat mir geschwat huet. Hun leider no dem Schreck keng plaque vum Auto gesin

Peter Meier
21. Dezember 2017 - 8.26

Zebrastreifen sind Teststreifen für Autofahrer: In Hesper ein Zebrastreifen mit Ampel, 30 Meter weiter einer ohne Ampel. Hier wird die Aufmerksamkeit der Autofahrer getestet. In Remich sind vor den Zebrastreifen Hecken gepflanzt. Hier wird die Reaktionsfähigkeit der Autofahrer getestet. Meist sind die Streifen auf der Straße bei Nässe schlecht zu sehen. Wie in Hassel hebt sich die Beleuchtung der Zebrastreifen nicht von der übrigen Straßenbeleuchtung ab. Hier wird die Sehkraft der Autofahrer getestet.