Do., 28. Mai 2020

Premium /  


  1. Jek Hyde /

    Awer nëmmen wann dât dann ower elo net ze deier gëtt fir d’Patron’en. Soss lossen eis “Oberen”, haha, sech schnell eng afâlen fir déi Tranche ze verspéiden.

  2. Jang /

    Index hin oder hir, Preisser an den Buttiker
    klammen ësou wiesou andauernd ouni Grond,
    seit Joëren geschitt jo dreimol neischt an dem
    faulen System do,d’Politiker amuséieren sech
    léiwer matt aneren Topechkeeten.

  3. CESHA /

    Es wäre sinnvoll, mal zu schauen, wieviel Prozent der Luxemburger den Gratis-Transport nutzen können und dadurch möglicherweise etwas Geld einsparen. Alle anderen müssen weiterhin den kompletten “Warenkorb” bezahlen, ohne auf eine schnelle Kompensation durch eine Index-Tranche hoffen zu können.

  4. Le républicain in London /

    Das wurde uns schon des Öfteren versprochen und nachher kam aber nichts, also abwarten und Tee trinken….denn das Jahresende ist erst in 7 Monaten!

Kommentieren Sie den Artikel

Meistgelesen