Mo., 27. September 2021



  1. Net normal /

    An enger Strooss mat Limit 30 km/h ! Wéi wir mat méi Kontrollen zu eiser Sécherheet, dem Foussgänger, et gif Zéit ginn, wann ech liesen waat a leschter Zéit esou geschitt ass

  2. Schmitz /

    Es muss davon ausgegangen werden , das in den überwiegenden Fällen der Fälle mangelnde Einsicht auf den Zebrastreifen Übergang insbesondere aber die unzureichende Beleuchtung am Zebrastreifen dafür Hauptverantwortlich ist ! Die Fußgängerüberwege müssten bereits mit den anderswo im Straßenverkehr eingesetzten und bestens bewährten extrem hell gleißenden Leuchtdioden ausgestattet werden welche zudem stromsparend und vielfach höhere leuchtzyklen sich ausgezeichnet haben ! http://fastvoice.net/2015/05/23/intelligente-led-strassenleuchten-machen-zebrastreifen-nachts-sicherer/

  3. René Charles /

    Wéi wir ët wann d’Foussgänger sech géifen mol bewosst gin dass ët onméiglech as dass een Auto dé mat 30 gefuer kennt FLANG OP DER PLATS ka stoe bleiwen, wann ech vum Trottoir aus FLANG op 3 Meter Distanz virun den Auto gin?

    • Tony Tintinger /

      Richteg. All di Leit di stur en Automobist zwengen virum Fousgängerstréifen sech ze behapten, sin meschtens och Automobist an kinten jo warden bis den Auto lanscht ass. Dax ass jo mol keen hannen drun. Emeeltbewosst giffen wenken dem Automobist, fuer lanscht ech warden. Daat gif jidderengem dingen Stoen bleiwen kascht Bremsen. Ufueren dat 6 Fach vun CO2 fir 3 Sekonnen éischter iwert Stross ze goen. An do misst eng Ënnerung am Code de la Route geschafen gin.

      • J.C. KEMP /

        Et ass wahrscheinlech eng vun den topechste Regelungen, déi am CdlR stinn. Déi 2. ass d’erlaabtent Befuere vu verschiddene Sens Uniqueën mat dem Vëlo. D’Leit sin sech net bewosst, dat domat a béide Fäll sie, als déi Schwaechsten als ‚Geisele‘ gebraucht gi, fir de Verkéier oofzebremsen oder ze behënneren. Wann hinnen eppes geschitt, ass de Chauffeur zwar am Fehler, mais de Foussgaenger/Zyklist huet wéineg dovu, wann en ënnert dem Buedem läit.

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