Do., 4. Juni 2020

Premium /  


  1. Miette /

    Mir bleiwen weider an eisem gemittlechen Doheem, et get schein Musik, Gesellschaftsspiller an TV, ech hun een klengen Gaart ewei vill vun eis. Et ass net einfach, awer mir mussen elo eben verzichten op direkten, sozialen Kontakt.
    Bleiwt gesond leif Mattmenschen, Courage weiderhin❣❣❣

  2. Pit Meier /

    Wieder Todesfälle im Altenheim? Man hat versäumt die Altenheime zu schützen. Das sind die Hotspots für die Todesfälle!
    Dort reicht es nicht die alten Menschen in einen Abstand von 2 Metern zu setzen. Dort darf KEIN Virus rein! Weder hinter Atemmaske noch durch einen asymptomatischen Angestellten. Das hat man versäumt bisher. Aber die Statistik wird dieses Versäumnis anprangern!

  3. Lorry /

    Sou ass et.
    Ech bleiwen och dohéem an raumen mol gemittlich a mengem Weinkeller.
    Do ass nach esou sellichen ze verschaffen.
    Versuergt iech all.

  4. Véra /

    Et as wi et as

    Mir mussen derduesch.offen mir kommen liewesch do eraus.

    Mam recht gi mer enz

    H

Kommentieren Sie den Artikel

Meistgelesen