Kein 130 mehr? Regierung will Tempolimit auf Luxemburger Autobahnen überprüfen

Kein 130 mehr? Regierung will Tempolimit auf Luxemburger Autobahnen überprüfen

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Derzeit gilt auf den Autobahnen in Luxemburg eine Höchstgeschwindigkeit von 130. Das könnte sich jedoch ändern.

Die Luxemburger Regierung plant, das Tempolimit auf den Autobahnen im Land zu überprüfen. Das berichtet 100komma7 und bestätigt Ralph Di Marco von der Straßenbauverwaltung gegenüber dem Tageblatt. „Es ist geplant, eine Analyse durchzuführen“, erklärt Di Marco. „Sie soll untersuchen, ob es sinnvoll ist, das Tempo auf den Autobahnen während der Stoßzeiten zu reduzieren.“ Die Überlegung sei, die Höchstgeschwindigkeit von derzeit 130 km/h herabzusetzen, um Staus zu minimieren.

Denn: Ein Stau entsteht, wenn Autos abrupt abbremsen, erklärt Di Marco. „Wenn jeder mit 70 oder 90 km/h fährt, ensteht ein Stau erst gar nicht.“ In Luxemburg bestünde wegen der Anzeigetafeln über den Autobahnfahrbahnen theoretisch sogar die Möglichkeit, die Geschwindigkeit dynamisch der Verkehrssituation anzupassen. Zur Hauptverkehrszeit zwischen 7 und 9.30 Uhr sowie 16.30 und 19 Uhr kommt es im Verkehrsnetz Luxemburgs regelmäßig zu langen Autoschlangen

Derzeit sei aber noch nicht entschieden, ob die Analyse überhaupt gemacht wird, sagt Di Marco. „Es ist noch viel zu früh, Genaues zu sagen.“

Jeck Hyde
22. Oktober 2017 - 15.46

Bonne route!

Jeck Hyde
22. Oktober 2017 - 15.42

100% richteg, mee dat wëllen déi Schléicher all net verstoen

Nick Knatterton
22. Oktober 2017 - 15.34

Von wegen BMW AUDI us.w. Neid mein Freund ist ein schlechter Wegbegleiter!

Crisco
22. Oktober 2017 - 15.24

Jaja. Vor JCJ gab es nichts hierzulande, vermutlich noch nicht mal Feinstaub aus getürkten Dieselmotoren. Ob der Kommentarbereich einer Tageszeitung wirklich der rechte Platz ist, um hanebüchene Thesen und nichtexistente Geschichtskenntnisse zu posten? Ich habe meine Zweifel.

marek
22. Oktober 2017 - 13.44

Herrn Senzing, ich finde Sie sollten öfter solche Leitartikeln bringen! So lernt man auf jeden Fall die Nörglerecke kennen, wo man richtig draufhauen kann. Jetzt muss ich Schluss machen, denn nach einer halben Flasche Riccard wird es gefährlich:::

marek
22. Oktober 2017 - 10.08

Crisco, ich bin 58 Jahre. Rechne ich jetzt 21 Jahre ab, bleiben 37. Ab 21 durfte man LKW fahren, und da ist man noch über Frisange rein um nach Thionville zu gelangen. Um nach Saarbrücken zu gelangen ist man Remich/ Nennig rein gefahren. Alles über Nationale. Nein, der tumbe Luxi durfte warten bis ein JCJ kam der das Geld eingesammelt hat, um Autobahnen zu bauen.

Jeck Hyde
22. Oktober 2017 - 9.31

Pingeli---Dir hat gesôt Dir géiwt keng esou Commentairen méi ofgin. A schon sidd Der erëm amgang aneren Leit hir Meenung ze refuséieren. Jo Dir hut recht, et wärten emmer méi Accidenter gin ganz einfach well et ëmmer méi Autoen op de Strossen gin. Mat oder ouni deen veralterten CdlR. Dir an aner "BREMSER" droen och net derzou bei dass et besser ka ginn.

Crisco
22. Oktober 2017 - 8.34

Vor 30, 40 Jahren keine Autobahnen in Luxemburg? Seltsam, das habe ich ganz anders in Erinnerung. Aber gut, mag sein, dass wir, im Gegensatz zu anderen Ländern, etwa Deutschland, tatsächlich etwas später aus dem autobahnlosen Zeitalter hinaus "kapituliert" wurden, wie Sie es formulieren würden. Aber der tumbe "Luxi" hatte halt keinen "Führer", der ihm schon vor 80 Jahren Autobahnen "schenkte"...

A.L.
22. Oktober 2017 - 6.35

Zu Alzeng, Hesper, asw ass 50, an et geet och nemme mat 10-15km/h Durchschnett. De Stau kann net vermidden gin wann emmer mei Autoen do sin an d’Stroossennetz net vergreissert get. Et kennt en och einfach emol un seng Grenzen. Dir kennt e Glas Waaser fellen, mei schnell oder mei lues, wann et voll ass leeft et iwwer, nemmen eng Fro vun der Zait. Dei ass zu Letzebuerg schon laang erecht. Ech sin ausserdem erstaunt a wei engem Toun eenzel Leit hei gechriwwen hun. Daat as bestemmt net sennvoll a sou kennt kee weider. Ech fannen d’Vitesse sollt net erofgesaat gin, well d’Leit dodurch d’Ntioun an d’Gefor vun dee Vitesse verleieren. Ech weess dass ech mei knzentreiert muss sin mat 180 ewei mat 70. Dann hun ech keng Zait fir de Maquillage, den Handy, de Kaffi an de Croisaant. Dann fueren ech mam Auto, an net den Auto mat mir. Een den net kapabel ass mat 130 ze fueren sollt eigentlech keen Permis hun. Fat leist natiirlech de Problem vum Stau och net. Den Tram allerdengs och net

Den Pingelechen
22. Oktober 2017 - 0.19

@Leonie Gitt emmer schéin Gas,sou ass et richteg ! Nemmen weider esou gemaach hei am Land,et wärten emer méi Accidenter gin wann et esou weider géet op eisen Stroossen,zum Nodéel vun all dénen,wou sech un den Code de la Route halen.....

Muller Guy
21. Oktober 2017 - 22.42

Déi aktuel Regierung mecht wirklech awer och alles fir no deenen nächsten Wahlen an d'Oppositioun ze goen.

Achim Graul
21. Oktober 2017 - 20.47

Muss mich korrigieren, es sind tatsächlich 130 laut Schild an der Autobahn. Im www steht noch immer 120 km/h.

K1000
21. Oktober 2017 - 19.48

Genau richtig. Schneider will mit den grossen Hunden pinkeln gehen aber Bausch kreigt das Bein nicht noch und hat auch noch Probleme mit der Prostata. Man sollte beide zurück in den Zwinger schicken. Daran dass die Infrastruktur nicht stimmt sind aber ihre Vorgänger schuld !!!!

Chrigeline55
21. Oktober 2017 - 19.36

@aender.Genau! Vun 10 Autoen dei engem op der mall kliewen sin 9 dervun dei mam bayernfaendel. Den 10. ass entweder en audi oder e camion deen onbedengt well iwwerhuelen,am leifsten an engem hang oder bei enger grousser opfahrt....verstinn net firwat eng autosmark iewerhapt eng wierkung kann hun op engem seng psyche an seng erzeiung..... ?An "jo":ech hu e klengen auto, sougenanntent spaizdeppchen, an "neen " : ech fueren net mat 30 duerch de mellerdall an och soss neierens,hun am auto keen hutt un a femmen net?

Jolly Joker
21. Oktober 2017 - 16.05

Falsch Toni. Für den Motorradfahrer tut es bei 70 Km/h noch weh, bei 170 Km/h ist es schnell und schmerzlos

SA
21. Oktober 2017 - 15.25

@Peter Meier genau so ist es

Peter Meier
21. Oktober 2017 - 14.52

Luxemburg zieht immer mehr Firmen und Institutionen und damit Arbeitskräfte ins Land. Es hat aber keine Infrastruktur dafür. Die zweispurigen Autobahnen sind mittlerweile viel zu klein. Die Landstraßen sind zu eng: Die Bauern pflügen bis an den Asphalt. Pendler quälen sich über Feldwege gen Hauptstadt. Die Regierung hat keinen Plan. Die Straßen werden nicht verbreitert. Die Tram wird das Problem auch nicht lösen. Erst mal alles ins Land ziehen, und dann sehen wie man an den Problemen doktern kann.

SA
21. Oktober 2017 - 14.45

A genau duerch dei Leit ass Stau Se halen de Verkeier op ! Eis 30 Fuerer !

SA
21. Oktober 2017 - 14.29

Dir maacht de Leit Liewe zou Häll De Stau kënnt duerch net fleissende Verkéier a net duerch vitesse

SA
21. Oktober 2017 - 14.20

2018 ass Äntwert

SA
21. Oktober 2017 - 14.15

Genau

SA
21. Oktober 2017 - 14.14

Hei am Land gëtt et ëmmer schlëmmer sollen mir net zou Fouss goen et kritt een den Eckel Virschrëften !

Leonie
21. Oktober 2017 - 12.40

Solte man nicht jene von de strassen ferhalten ,deren arschbacken bereits flippern, wenn sie den zündschlüssel ihrer kutschen betätigen. Auch von jenen die mit vierzig stundenkilometern das müllerthal für normalfahrer unpassierbarmachen.

O.j.
21. Oktober 2017 - 12.18

Und was genau wollte uns der Autor dieser Zeilen mitteilen? Sorry aber ich versteh nur Bahnhof ....

Jeck Hyde
21. Oktober 2017 - 10.25

Dat ass déi topechst gréng Iddi no de Luchtepotoen! Bei der Majoritéit vun de Commmentairen kritt een d'Impressioun dass op de Stossen nëmmen oder ëmmer méi deir fueren déi léiwer mat 30Km/H ewéi mat 60Km/h géife fueren. Si iergeren sech iwer jidverdren dee méi séier fiert an hätte gären dass all déi déck bestrôft génge gin (z.B. liewenslangt Fahrverbot, dausenden Euro Protokoll). Dat jhust wëll se net an hiert Bild vun gudden a verantwortungsvollen Chauffeuren passen. Niewebéi verleumden nach all Audi a BMW Chauffeuren. Packt Iech dach w.e.g.

marek
21. Oktober 2017 - 10.21

@ alex, lassen wir mal Revue passieren! Früher vor 40-30 Jahre gab es praktisch keine Autobahn in Luxemburg. Man ist über Nationale mit 90-110 gefahren. In jeder Einfahrt zu einem Kuhdorf musste man abbremsen um nicht vom Kuhkot in eine Mauerwand hinein kapituliert zu werden. Da der Luxi keine Autobahnerfahrung hatte war er froh mal ins Ausland fahren zu dürfen. So hat man auch immer gehört, dass der Luxi kein Auto fahren kann! Wenn ich heute die Omis und Opas so sehe Autofahren, dann ist das mal gar nicht so falsch.

Jolly Joker
21. Oktober 2017 - 10.10

Chef -- Perel an Tréier gehéieren zu Teutonien mee dat ass nëmmen e ganz kléngen Deel dovun. Dir musst emol eng Kéier méi wéit "eran" fueren.

J.C. KEMP
21. Oktober 2017 - 9.35

Es besteht wohl ein Überholverbot und es besteht ein Mondestabstandgebot. Beides wird trotzdem nicht immer eingehalten. Und Kontrollen sind auch recht selten.

J.C. KEMP
21. Oktober 2017 - 9.31

Das grösste Gefahrenpotential auf Autobahnen sind die übrigens illegalen LKW-Kolonnen mit plötzlich ausscherenden und sich gegenseitig überholenden Lastwagen, wo dann ein LKW die 5 vor ihm fahrenden mit einer Differenzgeschwindigkeit von 5kmh überholt. Die Politik sollte endlich ein generelles Überholverbot für Lastwagen und Busse auf zweispurigen Autobahnen einführen, wo diese Fahrzeuge doch alle auf die gleiche Geschwindigkeit begrenzt sind.

J.C. KEMP
21. Oktober 2017 - 9.23

Wann sind Sie zuletzt nach Luxemburg eingefahren? Das dürfte so geschätzt vor 15 Jahren gewesen sein.

Jan Söfjer
21. Oktober 2017 - 9.17

Es sind 130 km/h. http://www.luxembourg.public.lu/de/se-deplacer-au-luxembourg/en-voiture/circulation-routiere/index.html

Didier Krause
21. Oktober 2017 - 8.59

Bei 80 km/h sind die Autobahnen maximal aufnahmefähig. Das entspricht der Geschwindigkeit der Brummis und der auf- und abfahrenden Autos. Voraussetzung ist aber, dass sich ALLE daran halten. DAS ist aber das Problem, dass es in der Praxis nicht funktioniert. Schade eigentlich!

Graul, Achim
21. Oktober 2017 - 8.18

In Ihrem Artikel über die Herabsetzung der Geschwindigkeit auf Autobahnen in Luxemburg schreiben Sie, es seien derzeit 130 km/h erlaubt. Dies ist falsch: es sind 120 km/h (bei Regen nur 110). Nachzuprüfen an jedem Eingangsschild zu Luxemburg und im Internet unter Verkehrsregeln in Luxemburg. Es ist mir schleierhaft, wie ein solcher Fehler passieren kann - der Volksfreund druckte alles ebenso falsch nach und korrigiert den Fehler nicht!! Wer in Lux. 130 km/h auf der AB fährt und geblitzt wird, der zahlt.

Luss
21. Oktober 2017 - 6.43

@KTG. Auch eine zerbeulte Leitplanke kann "Leben retten". Ich wünsche Ihnen, dass die immer im vollen Berufsverkehr ersetzt werden wozu dann jeweils ein künstlicher kilometerlanger Stau provoziert wird, damit alle schön langsam an der Baustelle vorbeifahren und noch mit dem Handy Fotos schiessen köennen die abends an der Biertheke herumgezeigt werden.

Pierre W
21. Oktober 2017 - 5.30

Die radaren sind schon von nutzen. Aber wie und wo sie stehen bringen mit der Zeit sehr wenig nur die auslaender spuerens im geldbeutel drueben nach. T..ville merkt mans sofort hinter den H. Franz... Wissen wo sie stehen bei uns muss viel mehr konttolliert werden sonst begreifen diese. Idioten es. NIE.....10 teslar muessen her um 24...24. zu kontrollieren.. Aber neuttall. Volante fiert jo och mat. V8. Lexus. An zivill. Durch gegend spazeeren...sich einen flotten Y timer anlegen mit 60 miles crusen wies die amis seit. 70 jahren tun. Und nebenkosten werden billiger. Laeuft und laeuft....?

marek
21. Oktober 2017 - 3.26

@KTG; glauben Sie das Internet ist für Sie alleine gemacht worden ist? Es vergeht kein Post in irgend einem Beitrag wo Sie das Wort " brüllen, rumbrüllen, gut gebrüllt etc. in ein Kommentar hinein schreiben! Ich glaube, ihr Leben besteht nur aus brüllen. Wenn Sie noch lust haben, dürfen Sie jetzt noch ausbrüllen.

marek
21. Oktober 2017 - 3.05

jaja,..der Mann mit dem Hut und auch noch die Zigarette im Mund, und bei jeder Überholung noch mit dem Kopf wedeln!

Den Pingelechen
20. Oktober 2017 - 23.54

@Robert Polfer Ech kann éech gudd verstohen,mir geschitt dat och heiansdo,dass Leit mech wellen vun hannen "drécken",mée op esou Spiller lossen ech mech net an,am Bus fillen ech mech secher,dat Gewiicht vum Bus schützt mech ! Mée ie wöllt ech dass éen mir hannendrop rennt,Auswiirkungen wieren fatal fir den Auto an Chauffeur,alléng fir esou éen Risiko op sech ze huelen saitens dem Autoschauffeur,ass oniwerluecht,fahrlässeg an einfach nemmen domm op gudd letzebuergesch ! Wat méngt dir Robert Polfer,wéivill ech am Dag gesin,alléng haut um Freiden waren et bestemmt 30-40 Infractiounen,ungefaangem baim Winker,ze héich Vitesse an onierluecht Fuehrmanöveren ! Kann et oft net verstohen firwaat d'leit esou sech behuelen am Stroossenverkéiher,zumindest kann ech dat net novollzéihen.Gesin och déeglaang kéng Police op der Strooss,kann ech och net verstohen,dobai sin ech jo genuch Stonnen am Stroossenverkéiher ennerwée......

Den Pingelechen
20. Oktober 2017 - 23.44

@Bip Mersch Dir sot et,sou ass et,et get gerast wat d'Zeuch hält,an dat muss vill méi bestrooft gin fannen ech,esou Leit missten erem fresch éen Eignungstest maachen,ob sie nach fir éen Déelhuelen am Stroossenverkéiher geéegent sin...

Den Pingelechen
20. Oktober 2017 - 23.42

@Laurent Genau dat,sou wéi dir et beschreiwt ass et genau richteg,déi briéderen iwer déi A7 wéi déi Mell,geféiherlech an ouni Verstand get do gerast zum T@nnel Waldhaff.Do misst nach vill méi kontrolléiert gin,nach méi wéi bis elo,fällt éen negativ op,direkt eraus mat démjéenigen....

DanV
20. Oktober 2017 - 22.38

Mat Genoss hun ech lo di witzeg Kommentaren hei geliess. Mee lo mol ganz seriö: Op der Autobunn fir op Metz sinn tatsächlech vill manner Akzidenter, zënter dass d'Vitesse erofgesat ginn ass. Leider ass se och ausserhalb vun de Stousszäiten mi niddreg, an dat ass geféierlech, fir anzschlofen oder onkonzentréiert ze ginn. Et kënt vir, dass ech duerch di 110 bal ganz elleng op der Stross (wees jo, dass et deier ka ginn), op eemol ganz midd Ae kréien, obschonn ech genuch geschlof hun. Eng Vitessreduzéierung op eisen Autobunne während de Stousszäiten wär sënnvoll, wann d'Stauen tatsächlech giffe wéinst derVitesse entstoen. Mee ganz vill Stauen entstinn, well et vun 2 Bunnen op 1 Bunn geet; well Sortien iwerlaf sinn an di normal Stroosen no der Sortie verstoppt sinn, oder well carrément d'Autobunn ophält. Heinsto muss ech suguer laachen, wann ech e Schëld mat 130 gesinn. Op eisen Autobunne geet et dach souwiesou nëmme mat 20, 30 oder 40 während de Stousszäite weider. 130 oder 110, dat ass dach alles eng Illusioun. An dann nach eng Saach: ech fannen 130 eng perfekt Vitesse (ausserhalb vum Beruffstrafick), di ee gutt kann anhalen, vill besser wi 120.

KTG
20. Oktober 2017 - 21.31

Wou hu mir dann hei onnëtz Stoppschëlder? Wann ech kucke wéivill Leit déi regelméisseg verbrennen, da bréichte mer der nach vill méi.

KTG
20. Oktober 2017 - 21.30

Naja, mäin eenzegen Akzident hat ech an den USA. Heftegen Opfuerakzident, well se eben ze no hannerenaer fueren. Och wann ech dofir sinn, datt d'Vitesse op eisen Autobunnen ni hätt däerfen op 130 gesat ginn, op 120 hätte misse bleiwen a scho laang mech driwwer opreegen, datt op eisem 3/4-Contournement (Merci CSV fir de feelenden 1/4...) ronderëm d'Stad misst 70 oder 90 d'Regel sinn, sou ass dat net déi eenzeg Problematik op eisen Autobunnen. Bei der Distanz brauche mer och hei zu Lëtzebuerg nach Fortschrëtter, och gutt drun ze gesinn, datt een (gefillt) ëmmer méi vu Massecarambolagen héiert.

KTG
20. Oktober 2017 - 21.26

LKWs haben auf dem gesamten Dreiviertelring um die Hauptstadt herum sowieso schon Überholverbot. Fahren Sie mal ab Arlon in Richtung A1. Spätestens auf der Höhe von Mamer dürfte das Überholverbot für Lastwagen auf der rechten Straßenseite auffallen. Gerade auf dem Contournement ist es aber teilweise äußerst dramatisch, womit die LKWs dann wiederum nix zu tun haben.

KTG
20. Oktober 2017 - 21.23

Ich denke mal, das war Ironie ;) Und ja, frei von Ironie ist "armselig" der richtige Begriff. @Aender: Och, die aggressivsten sind für mich immer noch Audis und BMWs, kennen zudem auch nicht den Begriff "Blinklicht".

KTG
20. Oktober 2017 - 21.19

Leitplanken retten Leben, unwichtig sind diese Arbeiten also keineswegs. Ansonsten: vielleicht mal ins Ausland schauen, bevor man im Internet ohne echte Argumente rumbrüllt. Blick nach Thionville und Paris. Dort wurde die Geschwindigkeit auf den innerstädtischen Autobahnen/ringen ganz gewaltig gesenkt, mit entsprechenden Verbesserungen für den Verkehrsfluss.

KTG
20. Oktober 2017 - 21.18

Wieso so weit weg? Thionville hat auf der Autobahn auch schon das Tempolimit drastisch gesenkt und hat damit auch ordentlich Fortschritte gemacht.

Koneczny
20. Oktober 2017 - 20.58

Dat geet dach net.... Ouni DEIer Analysen / Etuden kann de Staat dach neierdengs net mei fonctionnéieren. Irgendwou mussen d'Steieren dach hin...

ROBERT POLFER
20. Oktober 2017 - 19.34

Leider muss bei all Vitesslimitatioun eng kontroll an repressiv Massnahm mat um Planing stoen . Hun haut Nometten missen vun Schetter op Diefferdeng . Net een Radar . Net een Flick . Demnach hun vill Chaufferen sech beholl ewei eng Wellsau. Tunnel weit iwer 100 . Riets iwerhuelen . 1 Meter Ofstand . a s w

K1000
20. Oktober 2017 - 19.17

Absolute Quatsch !!! Ech fueren die Streck ALL DACH !!! Wann ech op der deitscher Seit laanscht t'Musel eroof fueren sinn ech 10 minute mei seier vu Wasserbellech zu Reimech !! OUNI RADAR !!!

Den Pingelechen
20. Oktober 2017 - 19.09

Op den Autobunnen kéng 130 km/h méi ? Eng gudd Idée,ech fannen 90 km/h géifen déck duer gohen,well do wou elo 130 erlaabt ass,fuehren munch Leit mat 170 km/h oder méi ! Ech selwer fuehren op der A4,der A3 oder der A1 och nemmen 90-100 km/h,nom Motto : Relax ennerwée an gudd an entspaant unkommen ! Een Virschlaag dén mol guer net esou schlecht kléngt,ech sin direkt dofir.....

Marcel spirinelli
20. Oktober 2017 - 18.41

Hunn dei soss keng Peng a naischt aanescht ze dinn wei staenneg nei Vitesselimitatiounen anzefeieren❗️Dei haetten besser mol dee letzebuerger Schelderbesch nozekucken sn direkt mol dei vill onnetz Stoppschelder duerch 3 -Ecker ze ersetzen‼️???

Bekäppt
20. Oktober 2017 - 17.30

Muss een dofir wirklich eng étude machen? Fir ze bekäppen dass op eng Stroos desto mein Autoen passen desto geringer vitesse ass! Da können d'Autoen nämlich méi noo hannert eneen fueren.

Toni
20. Oktober 2017 - 17.09

@Jacques Zeyen ( Ardèche ) Zu hohe Geschwindigkeit spielt IMMER EINE ROLLE bei Unfällen, auch wenn sie nicht die primäre Ursache sein muss. Geschwindigkeit verschlimmert aber (fast) immer die Unfall-Folgen ! Stellen Sie sich vor, einem Motorradfahrer kommt ein Rudel Wildschweine in die Quere ?!?! Da möchte ich lieber nur mit 70 km/h drin rennen als mit 170 !

Marg
20. Oktober 2017 - 17.05

Anstatt Neues anzukurbeln, wär es doch mal interessant das Thema Cita aufzuarbeiten. Hier wurden Milliarden Franken reingesteckt, in Bartringen hat es ein Kontrollsystem wie bei der Nasa. Und das Resultat ist ziemlich nullig. Eine spacemining Nation müsste doch da mehr bringen...... Die Geschwindigkeit runtersetzen ist schon vermessen, ich war gestern auf der Arelerautobunn, da war von Steinfort bis Luxemburg vielleicht mal 60 km/h drin, oder sollten unsere Koryphäen die limitation de vitesse für die Autobahn in Belgien (vor der Grenze also) dekretieren?

Toni
20. Oktober 2017 - 17.04

@Georges Schmitz. A waat wëllt Dir dann do wiesselen ? Speck géint Schwéngefleesch austauschen, oder wëllt Dir d'Piraten dohin, bei deenen emol den eegene "Chef" nët an eng Gemeng gewielt gin as. Daat, obschon en sech den Hals verrenkt haat fir bei der Schueberfouer-Ouverture op eng Foto ze kommen ?

Chrigeline55
20. Oktober 2017 - 17.03

Di Idiotie fir iewerhapt den tempo op der autobunn erop op 130 ze setzen ass egal wat,dofir hu mir guerkeng stroosen hei.@laurent,do hutt dir vollkomme recht.mir sin och an den usa gefuer,et geet alles mei lues an d police ass vill mei praesent .@Bip Mersch:dat gediiraengels vun de letzebuerger "panzeren" geet mir nach mei op de geescht wei de stau. Mir fueren a ville laenner,et ass neirens sou schlemm wei hei an an deitschland. @georges schmitz@wat erhofft dir iech vum wiessel??manner stau?besser leisungen,ma watfir eng?? Di eenzeg leisung waer jo definitiv e kohaerenten oeffentlechen transport.et mengt ee baal et kennt net sin dass deen an esou engem miniland wei hei einfach net zustane kennt.wien blockeiert dann verstaenneg leisungen am meeschten??

Chef
20. Oktober 2017 - 16.58

Sir_Percy. Wann Dir esou gescheit sid, da fuert emol vu Perl bis op Tréier ! Op deenen ca. 50km sin JHUST 70km/h erlaabt. All puer 100 m steet e Schëld, an all 10km e Radar ! An och op villen Autobunnen as max. 100km/h erlaabt. "Wegen Lämschutz !"

Aender
20. Oktober 2017 - 16.42

Ich bin auch so "Einer", welcher zwar kein " dickes " , aber ein PS-Starkes Auto fährt. Mir sind die Strafen im Prinzip auch egal, denn ich halte mich an die Geschwindigkeitsbegrenzungen. Und die, welche mich immer wieder bedrängeln, sind die in ihren " klengen Speitzdeppercher " welche meinen, sie müssten das Gaspedal durch die Spritzwand drücken.

Jacques Zeyen ( Ardèche )
20. Oktober 2017 - 15.53

Könnte es sein,dass ein Stau dadurch entsteht weil in kurzem Zeitraum ALLE miteinander auf dieselben Straßen fahren? Da spielt Geschwindigkeit höchstens eine Rolle bei Auffahrunfällen, das wäre auch dann der einzige Grund um in den Stoßzeiten langsamer zu fahren.Vielleicht noch die LKW auf die rechte Spur,also Überholverbot während des Berufsverkehrs und überhaupt bei steileren Anstiegen,wo sich Bolliden oft eine langanhaltende Überholschlacht leisten auf Kosten der PKW.

Georges Schmitz
20. Oktober 2017 - 15.41

Zait fir den politeschen Wiessel um Krautmart. Dringend

Luc
20. Oktober 2017 - 15.06

toll? eher armselig!

Serenissima
20. Oktober 2017 - 15.01

Das Problem ist dass Geschwindigkeitsbegrenzung nichts bringen denn in the rush/Zeit sind die Autobahnen nach Frankreich, Deutschland und Belgien sowieso immer im Stau Zustand...also da hilft die Geschwindigkeitsbegrenzung gar nichts...im Gegenteil. Und falls kein Stau sollte man ruhig alle Begrenzungen fallen lassen...das ist meine Meinung...also Anzeigetafeln die je nach Verkehrsdichte rauf oder runter geschaltet würden automatisch über Computer...das wäre mal ne Lösung... [Beitrag von der Redaktion gekürzt]

Anne
20. Oktober 2017 - 14.23

Dir wert och zu deenen gehéieren déi sech net brauchen un den CR halen. Ech sin gëschder durch den Tunnel Staffelter gefuhr wouh 90 soll gefuhr gin ,do sin déi méscht mat 120 dodurch gebriédert.An esou as et och op den Autobunnen .

Jean-pierre goelff
20. Oktober 2017 - 13.54

Nach eng Grimmel Gedold,dann zwaft den gringen Fränzi nix meï,an op der Eisebunn brauchen se hiën och nit meï.Villeicht meet hiën eent Velosgeschäft op?

Bip Mersch
20. Oktober 2017 - 13.48

.. dann werden wir ja noch mehr von diesen tollen Fahrern und Fahrerinnen in ihren dicken Autos belästigt und gedrängelt .. denn diesen bedauernswerten Menschen sind Geschwindigkeitskontrollen und etwaige Strafen egal ..

Sir_Percy
20. Oktober 2017 - 13.34

An Daitschland ass op den Landstroossen 100 kmh an net 70 kmh.

Süden
20. Oktober 2017 - 13.26

Ich bin auch für Tempo 0, aber nur auf der Strecke wo Minister Bausch täglich unterwegs ist. Auf den Strecken die wir im Süden fahren ist es automatisch immer 0, wir träumen nur von mehr als 70 km/ h.

Laurent
20. Oktober 2017 - 13.07

@ Jules Becker Nee, dat as keen hirverbranntenen Blödsinn. Dèi Vollidioten di owes bei deckem Verkèier rennen mat Spuerwiessel lenks rechts an engem op good luck virun de Pare-Choc fueren, dèi sin hireverbrannt. Kuckt mol riwer op US 6 spuereg Autobunnen. Do as Limitatioun, a Raser gin ganz sèier vun der Police aus der Bunn gehol. Do fiert jidereen mat Vitesse réduit, an et rullt. Vill maner Stress, vill maner Accidenter, an d‘kent ee souguer mèi sèier un!

johnny 44
20. Oktober 2017 - 13.06

Aus den Autobunnen kann den Här Bausch jo och Velohsweeër machen.

Joseph Wirtor
20. Oktober 2017 - 12.59

Nee, mech huet d'Regierung nett gelueden! Da setzt dir léiwer am Stau weil matt 90-110 ongehënnert ze fuhren! Comprenne qui pourra!

alexM
20. Oktober 2017 - 12.54

Oh ja, bitte! Ich will endlich mal wieder während der Hauptverkehrszeiten in Luxemburg 110 fahren können, oder wenigstens 100, sogar 90 wäre wie im Paradies. Ich habe letztens von jemandem gehört der einen kennt der vergangene Woche auf der A6 gegen 8h00 120 fahren konnte, 30 Sekunden lang. Der hat gedacht er sei gestorben und in den Himmel gekommen.

Jules Becker
20. Oktober 2017 - 11.59

Dat ass hirnverbrannten Blödsinn,en Stau entstéet EMMER,egal bei waat vir enger Vitess.Wann d'Vitess z.B:op 110 erofgesaat get an entstéet awer en Stau(méi wéi secher),dann dauert et vill méi laang,bis déen sech erem opgeléist huet Ech fueren moiens A3 bei der franséicher Grenz fort an dann A1 bis op Wasserbelleg,owes daatselwecht nach eng Kéier zereck,ech wées WAAT daat héescht ....en Stau.Mir hun schon alles ausprobéiert,och extrem lues Vitessen,et helleft naischt,zevill Autoen vir daat klengt Ländchen. Här Di Marco,wann d'Autobunnen eroof gesaat gin,dann missten och sàmtlech Landstroosen onwellkürlech op 70 eroof gesaat gin,ähnleech wéi an Daitschland.En neien Vitessenlimit op eisen Autobunnen an op den Landstroossen geschitt naischt,grad do wou déi méeschten déidlech Accidenter geschöien???Den Kontrast an Differenz sin ze grouss,Dir verrechent Iech,Dir maacht mat Sechrhéit en Féeler....an Dir hutt zu gudderlescht och nach déi ganz Poppulatioun gelueden.

olly
20. Oktober 2017 - 11.54

dann langt auch ein Trabbi statt fettem Audi

Grober Jean-Paul
20. Oktober 2017 - 11.46

Wozu teure Analysen? Mal nachfragen wie das funktioniert z. B. in Lüttich oder rundum München. Wie wär’s mit einer Probephase über 1 Monat. Voraussetzung ist, dass es überwacht wird. Habe am eigenen Leib erfahren wie es funktionieren kann, in Lüttich hat man mich freundlich zur Seite gebeten und mich belehrt als ich etwa 10 km schneller gefahren bin als erlaubt. Diese Maßnahmen sind jedoch kein Allheilmittel gegen Staus.

Luss
20. Oktober 2017 - 11.23

Wie wäre es mit Tempo "0". Dann gibt es garantiert keinen Stau mehr. Doch Ernst beiseite: Wie wäre es wenn "relativ unwichtige" Arbeiten wie Leitplanken ersetzen nachts durchgeführt würden ? Jetzt geht aber der Spaßgaul mit ihm durch !