Sa., 31. Oktober 2020

Premium /  


  1. Zither /

    Sinn elo just aus dem Restaurant vu Pärel zréck, keng Gefor fir sech unzestiechen, meng Fra an ech mir waren eleng dobannen.

  2. Illia /

    Musse mer lo eis Dreckstuten online bestellen?
    Da géif ech gär gesinn, eis Gemengen-Online-Appe schwätze nach vu Chrëschtdag.

  3. Realist /

    Illia: Dir wäert jo alt 2 oder 3 Wochen iwwerliewen, ouni dräi 100er-Rouleau’en Tuuten an der Réserve….

  4. John /

    Wat as dann mat denen leite dei ob parking schaffen no denen get net gekungt

  5. Robert Frantz /

    Sind die Gemeinde Differdange und andere Gemeinde
    Völlig übergeschnappt.Oder haben die überhaupt nicht zugehört
    Dann sollten die mal ganz schnell gefälligst zuhören.Denn von Schließung der verschiedene Gemeinde war in den Nachrichten nichts zu hören

  6. de bouferpapp /

    Klaro. Machen wir doch einfach weiter wie vorher. Der Bequemlichkeit opfern wir unsere und anderer Gesundheit. Das Coronavirus betrifft und befällt nur die andern. Das dürfte doch hinlänglich bekannt sein, oder ?

Kommentieren Sie den Artikel

Meistgelesen