Di., 7. Dezember 2021



  1. Muller Guy /

    Een uuralen Italiéinischen oder Franzéischen Diesel as net méi emweltbelaschtend wéi een neien VW, Audi, Porsche, Seat oder Skoda. Op dess jemols an der Laag sin een propperen Euro 5 Diesel ze kommerzialiséieren bezweiwelen ech. Et get lo all Fabrikant an een Deppen geheit wat falsch as. Franzousen, Italiener an aner deitsch Fabrikanten bauen d’Motoren sou wéi et d’EU Norm virschreiwt. Déi as, gin ech zou net streng genug awer dorunner sin Auto-Konzerner Lobbyisten schold. An och eng Madame Merkel. Déi huet op VW Virschlag vir un bal 10 Joer zu Bréissel mat Erfolleg verhennert dass den Katalysator soll serienméisseg an all Auto agebaut gin. Sou wéi Franzousen an Italiéiner dat demols schon gemach hun. Lo kennt d’Strof mat dem Fuehrverboud an den Stiedt. An onschelleg net VW Diesel Fuerer gin mat gestroft. Den VW-Konzern den sech fir un puer Deeg bebretzt huet 11,4 Milliarden € Netto-Boni am Joer 2017 gemach ze hun léisst seng Clienten am Reen stoen. Den Update den sie versprach hun brengt guer neischt ausser dass den Motor éischter futti geet. Oder mat enger Prime, alen Schrott duerch neien Schrott ze ersetzen. Merkel, Dobrindt kucken no an dat war et. Hätten déi net VW Lobbyist gespillt sondern hir Arbecht gemach wir et nie sou weit komm. Dat schlemmst as: Merkel get zreckgewielt an et gin Leit, déi kafen weider VW. Dommheet kennt leider keng Grenzen. An Dommheet muss bestroft gin . Duerch Fuerverbued. Leider mussen do awer och onschelleger drun gleewen. Eng ellen Welt!

  2. Lokomotive /

    Die Autoindustrie muss für den Umweltskandal, die Schummelsoftware und die Affenteste gerade stehen.
    Es geht nicht, dass die Bürger diese Rechnung auch noch zahlen müssen.

  3. Jemp /

    Mich erinnert die Geschichte an fleischfressende Pflanzen. Wenn sich das Insekt von der schönen Blüte anschmieren lässt, fällt es in den Trichter und wird verdaut.

Kommentieren Sie den Artikel