Mo., 8. März 2021

Premium /  


  1. Non Sens pur /

    Aber nur so lernt man im Schnee fahren. Wenn dir denn niemand Anderen gefährden?

  2. Rosie /

    Privatterrain, do huet d’Police näischt ze soen.
    Do ginn se wann se vum Proprietär geruff ginn a soss net.

  3. Dingo /

    @Rosie
    An dann wunnt Dir och nach zu 7 op deem Terrain oder wéi?
    An fir den Rescht hunn déi meeschten Gemengen och nach esou eppes ewéi eent Kaméidis-Reglement, wat och fir Privatterrain zielt.
    Desweideren hunn d’Autoen normalerweis och Plakken. Den Zweck dervun diert och Iech bekannt sinn.

  4. Miette /

    Wir sollten die Gefahr, in welche die jungen Mitmenschen sich selbst und auch Mitbürger brachten nicht unterschätzen. Wie rasch geht so ein „Vergnügen“ in Richtung Unfall.
    Auch wurden im Norden des Landes durch „Autofans“ Felder, welche schon besäht waren nun gnadenlos durchgepflügt und die Ernte ist somit zum Teil zerstört.

Kommentieren Sie den Artikel

Meistgelesen