Regional einkaufen500 Händler: „Letzshop.lu“ bescheinigt sich im Pandemie-Jahr einen großen Erfolg

Regional einkaufen / 500 Händler: „Letzshop.lu“ bescheinigt sich im Pandemie-Jahr einen großen Erfolg
Letzshop.lu stellt ständig neue Rekorde auf Symbolfoto: Editpress/Frank Goebel

Jetzt weiterlesen! !

Für 0,59 € können Sie diesen Artikel erwerben.

Sie sind bereits Kunde?

Gemütlich vom Sofa aus shoppen und trotzdem den lokalen Handel nicht im Stich lassen – das geht über das Portal Letzshop.lu, das sich momentan bestens aufgestellt sieht.

Was ist Letzshop.lu?

Das Portal Letzshop.lu soll die Bequemlichkeit des E-Commerce mit der Solidarität mit dem lokalen Handel verbinden. Es wurde im Herbst 2018 begründet auf Initiative der Generaldirektion für Mittelstand und wird von Luxembourg for Shopping (GIE) betrieben. Darin wiederum organisiert ist die Generaldirektion selbst, die Handelskammer und der luxemburgische Handelsverband sowie 18 Gemeinden des Landes.

Ein Marktplatz bei Letzshop kostet normalerweise 500 Euro, womit diverse Dienstleistungen nicht nur virtueller Art verbunden sind. Im Zuge der Corona-Pandemie wird auf diese Gebühr verzichtet. fgg

Gerade während der Corona-Pandemie ist die Bedeutung des lokalen Handels wieder mehr ins öffentliche Bewusstsein gerückt. Möglicherweise ist das einer der Gründe, weshalb die Online-Verkaufsplattform Letzshop.lu schon jetzt auf ein erfolgreiches Jahr 2020 zurückblicken kann, während das Weihnachtsgeschäft noch läuft.

So seien im Portal derzeit 500 lokale Geschäfte integriert, die zusammen etwa 370.000 Artikel anbieten. Zwischen Juni 2020 und Oktober 2020 verzeichnete das Portal mehr als 450.000 Besuche, die zu mehr als drei Millionen Seitenaufrufen führten, heißt es in der Mitteilung.

„Ob in Bezug auf die Mitgliederzahl, die zum Verkauf angebotenen Produkte oder die Zahl der Verkäufe – die Plattform stellt ständig neue Rekorde auf“, heißt es in einer Mitteilung der Generaldirektion für Mittelstand, die im Wirtschaftsministerium angesiedelt ist. Grund für den Erfolg sei die Bereitschaft, sich regelmäßig zu hinterfragen und auf Trends zu reagieren, heißt es. Ein Beispiel hierfür sei die Einführung von Geschenkgutscheinen: In den vergangenen sechs Wochen seien Geschenkgutscheine im Wert von 350.000 Euro bestellt worden.

Gariuen
9. Dezember 2020 - 18.56

De Staat bezilt dëse Geschäftsleit hiren Internetoptrëtt mat eise Steiergelder. Ongeféier wéi déi Gemengen déi deier Geschäftsraim lounen a fir en Apel an e Stéck Brout e 'Popup-Shop' (sic) viru ginn. Ech froe mech wat d'EU dovunner hält? Méi ongerecht geet jo awer net an engem gemeinsame Maart.

Fernand
7. Dezember 2020 - 20.32

@Dee klenge Frechdachs "Sorry fir d’Gemeckers, d’Initiativ ass jo gutt gemengt, an aner Leit sinn do méi zefridden, ech fir mäin Deel hunn awer mat där Plattform fir de Moment ofgeschloss. " Mol eng Kéier sinn ech voll a ganz Ärer Meenung. ?

Tom Gross
7. Dezember 2020 - 17.13

Also ech kann dem éischte Kommentar nët zoustëmmen. Meng Fra an ech kaafe schons zanter 2019 regelméisseg op Letzshop, also Bicher an Wäin zum Beispill, a mer kënnen näischt soen. Et gët ëmmer eppes ze verbesseren, mee éierlech, dat ass och bei Amazon a co. de Fall. Ech bestellen regelméisseg z.B. bei Alternate, an do ass och nët alles Gold wat blénkt. Vive dass mol endlech eng lokal Alternativ do ass, lo muss de Client just nach bereet sin, och mol deen een oder aaneren Kompromëss ze maachen. D'Budgets am Verglach zum groussen A si jo och sëcher vill vill méi kleng.

De klenge Frechdachs
7. Dezember 2020 - 13.54

Maache mech hei da mol zum Buhmann. Hat bei dëser Säit mol erageschnuppert a mech no Artikelen ëmkuckt, di mech kéinten interesséieren (haaptsächlech Ennerhalungselektronik). Ech versti schonn, dass hei zu Lëtzebuerg Demande méi kleng ass, an Präisser duerch Loyer&Main d'Oeuvre méi héich si wéi am Ausland, a lo de mais, mais wann en Artikel vun +-700-€ op anere Plattformen hei iwwer 30% méi deier sinn, dann deet et mir Leed, ma wien keeft dat dann. Da kënnt nach dobäi, an dat gëllt allgemengt fir Geschäfter, dass si op alen Artikelen, di am Ausland schon iwwer 50% méi belleg sinn, hei nach ëmmer zum Ufankspräis verkaf ginn. Mir sinn alles anescht wi reaktiv.  Da kënnt d'Optik, d'Ergonomie vun der Säit, do stécht och nach Potenzial no uewen. Benotzerfrëndlech, iwwersiichtlech a gutt Filteroptioune w.e.g. Mir si wat Service ugeet (net nëmmen digital) och net di Bescht. Et kritt ee scho laang net méi dat fir säi Geld wat ee bezilt. Sorry fir d'Gemeckers, d'Initiativ ass jo gutt gemengt, an aner Leit sinn do méi zefridden, ech fir mäin Deel hunn awer mat där Plattform fir de Moment ofgeschloss.