Peter Brixner verstorben

Peter Brixner verstorben

Jetzt weiterlesen! !

Für 0,59 € können Sie diesen Artikel erwerben.

Sie sind bereits Kunde?

Der ehemalige Meistercoach des HB Esch, Peter Brixner, ist am Mittwoch überraschend verstorben. Zuletzt trainierte er die Herrenmannschaft des Merscher Vereins.

„Mir hunn déi traureg Pflicht Iech matzedeelen datt eisen Trainer Peter Brixner den 4 Mäi 2016 ganz onerwaart, an vill ze fréi gestuerwen ass. Mir soen der Famill heimatter eist häerzlechst Bäileed, de Peter war e ganz wäertvolle Mënsch an allen Hisiichten, a wärt ëmmer an eisen Häerzer bleiwen. An déiwer Trauer. Den Comité vum HB Mersch 75“, so die traurige Mitteilung seines letzten Vereins.

Vater des Erfolgs

Mit dem HB Esch gewann er 2010 den Meistertitel und 2011 den Pokal. Später wurden Brixner und sein Team von den Luxemburger Sportjournalisten zur besten Mannschaft des Jahres gewählt. Nach einer Zwischenstation beim HBC Bascharage, stand der Deutsche zuletzt an der Seitenlinie des HB Mersch.