Wenn die Attert plötzlich Milch führt …

Wenn die Attert plötzlich Milch führt …

Jetzt weiterlesen! !

Für 0,59 € können Sie diesen Artikel erwerben.

Sie sind bereits Kunde?

Ob Calcium auch gut für Fische ist? Gewundert haben sich die Bewohner der Attert bestimmt, als die weiße Suppe auf sie zugeströmt kam. Verursacher der „Milchkatastrophe“ war ein Unfall auf der Strecke zwischen Boewingen an der Attert und Bissen. Ein Milchwagen, der zirka 9000 Liter geladen hatte, kam von der Strasse ab, geriet in den Sommerweg und rutschte in den Graben.

Der Fahrer konnte sich danach zwar aus eigener Kraft mit nur leichten Verletzungen aus dem Fahrzeug befreien, doch durch den Unfall lief die Milch aus dem Lkw in einen nahegelegenen Bach und von dort in die Attert.

Die freiwillige Feuerwehr aus Boewingen/Attert verhinderte das weitere Auslaufen der Milch. Ein angeforderter Ersatzwagen pumpte den Rest aus dem Lkw ab, ehe er geborgen werden konnte. Während den Aufräumarbeiten musste die Strasse für den Verkehr gesperrt werden.

fluppes
25. Juli 2017 - 20.30

Wisou schwätz Dir dann hei just vu Kalzium? Wéi wann an der Mëllech kee Fett an aner Stoffe, wéi Eewäisser dra wieren, déi direkt schiedlech si fir Waasserorganismen. De Kalzium ass bestëmmt nach dat klengstent Problem. Iwwregens, wéi vill Kachsalz a Kalziumchlorid gëtt am Wanter fir eng zweiwelhaft Sécherheet op eise Stroosse gestreet a stellt eng grouss Ëmweltverschmotzung duer? Salz ass nämlech schiedlech fir Planzen, geréit och an d'Grondwaasser a verursaacht all Joer riseg Schied duerch Rascht un Autoen an un anere Metallkonstruktiounen. Iwwregens, Mëllech ass och net gutt fir de Mënsch, frot mol de Fësch, dee brauch nämlech keng... ;-)