Zweite Tram-Panne am Freitagmorgen

Zweite Tram-Panne am Freitagmorgen

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Wie Luxtram dem Tageblatt gegenüber bestätigte, trat am Freitag kurz nach 9 Uhr ein Problem zwischen der Straßenbahn und der elektrischen Oberleitung auf. Als die letzten Passagiere bei der Haltestelle „Pfaffenthal“ ausgestiegen waren und die Tram umkehren wollte, um wieder in Richtung Luxexpo zu fahren, blieb das Fahrzeug stecken. Verantwortlich dafür war eine Störung mit dem sogenannten „Pantografen“, dem Arm, der die Tram mit der Leitung verbindet.

Wie Luxtram erklärte, konnte die Tram ungefähr eine Stunde lang nicht fahren, weil das technische Team mit den Reparaturen beschäftigt war. Danach konnte der Verkehr wieder aufgenommen werden.

Die Tram hatte am Montagabend, einen Tag nach ihrer offiziellen Eröffnung, ihre erste Panne, als sie entgleiste.

 

J. C. Hollerich
16. Dezember 2017 - 10.24

Luxemburg mit Köln zu vergleichen wie Belair mit Rom

Peter Mutschke
16. Dezember 2017 - 8.09

Natürlich gibt's immer und überall Anfangsschwierigkeiten.Das ist so und wird auch immer so sein.Die Perfektion kommt mit der Zeit.Und solange kein Mensch zu beklagen ist sollte man fünfe gerade sein lassen.Ich könnte mir Köln ohne Straßenbahnen gar nicht vorstellen.Die Tram wird zu Luxemburg gehören als wenn es sie immer gegeben hat.

Jemp
15. Dezember 2017 - 21.39

Ech fannen dat awer normal, wann eng letzebuerger Zeitung iwwert esoue Virfall bericht. Eist Land ass ebe kleng. Ech giff mech och net wonnere,wann ech an enger Zeitung heizuland giff a FETTDROCK liesen: FAHRERFLUCHT!!! In Hinterhüpperdingen hat ein krimineller Autofahrer und potentieller Mörder ein Huhn überfahren. Das Huhn ist zwar etwas zerzaust, aber sonst geht es ihm glücklicherweise gut. Die Polizei sucht nach Zeugen, um den Verbrecher dingfest machen zu können. Die Höchstgeschwindigkeiten müssen endlich auf 3 km/h heruntergesetzt werden. Es geht um unsere Sicherheit!

Bochet
15. Dezember 2017 - 19.35

Wann de Bommeleer net an t'Zeitung kennt dann eben den Tram.

Bochet
15. Dezember 2017 - 19.32

Ist eben nicht funktionierender Schrott. Sandweiller hat für solche Probleme keine Zeit.

gbechet
15. Dezember 2017 - 17.46

Ass den Tram gemengt oder..? Ech kann de méschten Kommentatoren virdrun nëmme recht gin. Wëlle mir elo all klengen oder och gréisseren technesche Problem vum Tram grouss an d'Zeitung brengen? Gët et neischt méi wichteges oder ass éren eppes aaneschtes gemengt? Natiirlech haaten och d'Tramen zu Strosbuerg, zu Nanzeg an zu Saarbrecken an och de Metti zu Metz esou Problemer. Awer, dat gouf nët grouss thematiséiert.

Jean-pierre goelff
15. Dezember 2017 - 17.28

Esou eng Saach weï den Tram brauch nun eben e besschen Zeit fir dass alles klappt,daat ass och bei der Eisebunn an aaneren greïsseren Saachen den Fall!Qu'on se le dise,mee,natirlich ass deï klengsten Klengechkeet Waasser op d'Millen vun all déen Knaddersäck!

Patricia
15. Dezember 2017 - 17.04

Richtech !

Patricia
15. Dezember 2017 - 17.04

Mann o Mann ... datt den Tram nach an den Kannerschung stecht an déi eng od aaner kleng Pann kent , as jo awer normal ! Gidd dem Tram mol eng Chance anplaaz dauernd un em remzenörgelen . Mee ech wees ; Letzebuerg , en Land mat PRAKTESCH nemen onzefriddener Meckerer , Mauler an Nörgler .

Mars
15. Dezember 2017 - 17.03

@René Charles. Richtig ! Keiner will wirklich Cattenom aber wir wohnen schon seit Bestehen fast daneben und wir leben noch alle. Wenn aber dort eine Putzfrau von der Leiter fällt, verbreiten (verschiedene) Presseorgane "Sondermeldungen".

Ganser
15. Dezember 2017 - 16.36

Déi éischt 'Pann' war keng, do hat just en Idiot d'Weich ënnert dem Tram ëmgeluecht. Dat war éischter e Gehirfuerz.

Schreiner
15. Dezember 2017 - 16.21

Waat een Drama Et ass nei, an Kannerkrankheeten bleiwen net aus. Mee dofir esou een Mega-Artikel weinst enger Banaler Saach ze schreiwen ass zeitverschwendung mein leiwen Redakter Et gin mei wichteg Themaen,

Michel Steffen
15. Dezember 2017 - 16.06

Kannerkrankheeten

René Charles
15. Dezember 2017 - 16.00

Fänkt w.e.g. lo nët alleguer un, dir Journalisten, wéi mat Cattenom: wann do ausserhalb vun engem empfindlechen Beräich eng Kaffismaschinn e kuerzen huet, ee Ventilator sténkt oder ee Ventil nët méi richtech funktionéiert gëtt dat als "Stéierung" gemellt. Jo, mir wëllen Cattenom ewech. Mee loost d'Leit mat sou Puupechkeeten a Rou. AN ELO MAM TRAM? Bitte schön, dat ganzt Material muss sech den gestressten Bedingungen mol upassen. D'Wieder spilt jo guer nët mat, den Fahrplan as enk gewiewt, hei oder do as net genuch oder zevill geschmiert gin, hei an do muss nojustéiert gin... Getest as den Tram och net gin bei maximaler Beluedung, oder e bessi (vill) driwer. Sou wéi d'Bussen och mol fueren. Wann déi dat därfen dann halt den Tram dofir och nie un.

Bistrot
15. Dezember 2017 - 15.55

Die Tram könnte auch das Licht reparieren lassen. Ein Autofahrer wird verwarnt, wenn nur ein Scheinwerfer funktioniert!