Mo., 17. Februar 2020

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  1. Jaans /

    Bei den Ernster ginn d’Studente wëll se mussen, wëll de Ministère hinnen nach ëmmer den Job gëtt amplaz d’Bicher selwer z’erstellen, ze drécken an ze verdeelen, wann se hautdesdaags iwwerhaapt nach musse gedréckt ginn.

    Mä wéi d’Luxairtours op déi Lëscht kënnt ass mir schleierhaft. Sinn da just Jonker an Aler gefrot ginn?

  2. L.Marx /

    KPMG schreibt zur Erhebungsmethode: “An interaction is
    defined as making a purchase, using
    the company’s products and services,
    contacting a company with a query,
    or even browsing its website or store
    – so not all respondents will have
    been existing customers of the brand
    they evaluated.”
    Im Klartext,; teilweise wurden nur Internetauftritte bewertet, keine “Verbrauchererfahrungen”. KPMG spricht in seiner Studie von “Global Customer Experience”. Das stimmt so wohl nicht ganz. Es klingt aber zugegebenermassen besser als etwa “Global Bullshit”.

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