Di., 28. Januar 2020

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  1. Jemp /

    Typisch Nimby. Von den Grenzarbeitern profitieren, aber sie gleichzeitig an der Arbeit hindern. Ma geet et dann nach méi blöd?

    • Stiiw /

      Ma Jemp du wunns jo net am Duerf a muss net op deng Kanner faerten déi op de Busarrêt gin an de Gefohren vun munchem Raser ausgesaat sin. Emmer einfach blöd ze schwetzen wann een net betraff as.

    • Mamamia /

      also ech wunnen an dem Duerf! Et as katastrophal wie munch Autofuerer sech hei behuelen.
      Et geht hinnen net schnell genug an passen net ob aaner op. Mein Kand as bal um Trottoir ungestouss gin!
      As dat dann nach hinnehmbar?
      Ah an Jemp, wann een keng Ahnung iwert die genau Situatioun huet, soll een flait besser net topesch äntwerten.

    • Robbo /

      Wars de schon enge Kéier an engem belschen Duerf un der Grenz, wou där iwwerall stin? Déi intresséiert keen, do gett einfach driwwer geflun!

  2. Jang /

    Komplette Chantierschaos zou Mondorf.
    Do sinn se am gaang alles zou zebetonieren.
    Wou sollen dann déi vill Grenzgänger sech déplacéieren,ëtt ass alles
    op engkem Raum verplangt.Weider esou.

  3. Tom Bisenius /

    Welche Ampeln in Bad Mondorf? Da sind keine Ampeln, das würde noch fehlen… Dort müsste DRINGEND eine Umgehungsstrasse hin, theoretisch absolut machbar aber das ganze Thema Grenzgängerverkehr wird von Mondorfs Gemeinde totgeschwiegen. Die letzte Zählung der Autos ist mehrere Jahre her und wurde vor 4-5 Jahren nur benutzt um zu beschwichtigen. Aber Hauptsache der Betrieb an den Tankstellen rollt, dieser verursacht bereits grosse Verkehrsprobleme weil die Autos sich mitten auf der Hauptstrasse in die Schlange stellen oder weil genervte Autofahrer einfach nicht mehr von der Tankstelle wegkommen, da hilft dann irgendwann nur noch Augen zu und durch.
    Die Gemeinde tut einfach garnichts und verweist seelenruhig darauf dass man den Pendlerbus benutzen sollte und dass die französische Gemeinde Mondorff es vor einigen Jahren abgelehnt hat zusammen mit Bad Mondorf einen grösseren P&R Parkplatz anzulegen. Als würde solch ein Parkplatz das Problem auch nur ansatzweise lösen… Wahrscheinlich wird irgendwann in 10 Jahren, wenn ganrichts mehr geht die Umgehungsstrasse diskutiert und dann in 30 Jahren vielleicht gebaut… Vielleicht sollte man einfach die Brücke über die Gander abreissen, das würde doch helfen?!!

  4. O.J. /

    Wann een well haart duerchgreifen misst een eng Radikal Vignette vun 500 EUR fier all Letzeboier Strooss aféiren an den öffentlechen Transport gratis maan .Déi Vignette kann een jo na ma den letzeboier Autostaxen verrechenen (sou wéi an Deitschland geplangt). Mais leider ass den den öffentlechen Transport net prett fier sou eng Mass vun Leit. Ech selwer fueren Bus, Velo an Moto well et mam Auto onméiglech ass.

  5. Jang /

    Dir kënnt “Brücke über die Gander abreissen”
    dann musst Der selwer Aere Sch..ss eweg maachen.

    • Tom Bisenius /

      Ech weess net genau wat Dir mir bzw. de Lieser domat soe wëllt, mee anscheinend hutt dir d’Ironie vu mengem Kommentar net verstanen? Natierlech well keen déi Bréck ofrappen, mee leider ass d’Mondorfer Gemeng, aus wat fir enge Grënn och ëmmer, net emol bereet iwwert Léisungen nozedenken. An e puer Joer herrscht zu Mondorf bei der Douane an der Route de Luxembourg esou e Chaos dass d’Bierger wäerten op d’Barrikade klammen, genau wei d’Awunner vu Schengen/Emeringen an dat kann een och ganz gutt novollzéie wann een emol sur Place mat de Leit schwätzt! An dobäi wäert et net bléiwe well och d’Frontalieren d’Nues längst voll hunn. D’Mondorfer Gemeng misst zesumme mam Staat no wierkleche Léisunge sichen, fir de Verkéier aus dem Nadelör matzen durch d’Duerf ze kréien, an zwar elo, net muer!

  6. duscholux /

    Wenn das kein Signal gegen €uropa ist:

    Ausgerechnet Schengen schliesst Weg ins Nachbarland.

  7. Zuri /

    Keng Autoe méi op där Strooss? Fantastesch, da kënne mir Motosfuerer elo mat 200 do fueren.

    Sou wéi et ausgesäit, geet e Smart och laanscht.

  8. L.S /

    Et ass een nun emol net eleng op der Welt …

    Op der enger Sait get et emmer mei Auto’en, op der aanerer ëmmer manner Stroossen. Sou kann daat net goen!

    Ech si bestëmmt net begeeschtert, dass vill Leit iwwer d’Schleichweer fueren a gesinn all Dag Manoeuveren, dei mei ewei gefeierlech sin. Sou fueren zu Alzeng allt Leit iwwer d’Busspur oder op der Geigebunn. Aanere fueren durch den sens interdit, alles « sch..ssegal ». Daat kann e jo net ënnerstëtzen, mee et ass trotzdem eng natiirlech Reaktioun. Et ass de Leit einfach net meiglech an enger prévisibler Zait unzekommen. Fiirt en um 7.00 fort, a kennt een um 8.00 oder vlaicht um 9.00 un. Mir erwaarden awer, dass all Mensch op senger Arbecht ass, wa mer e brauchen … Um 6.00 fortfueren ass och net ëmmer meiglech, d’Leit hun och nach aaner Suergen wei de Wee op d’Arbecht an erem heem. Owes ass et jo och net besser, sou dass vill Leit 13 oder 14 Stonne ennerwee sin, fir 8 Stonnen ze schaffen.

    Et ass net an der Rei, dass Feldweer benotzt gin wann et verbueden ass, mee et ass och net an der Rei dass d’Leit (an et sin net nemmen Frontalier’en) ganz mat hieren Suergen eleng gelooss gin. Anstänneg Stroossen, en gudden a flächendeckenden öffentlëchen Transport (en Tram iwwer de Kirchbierg as en Deel dervun, mee geet nach laang net duer), an et duerf virun allem net 30Joer daueren bis et realiseiert ass.

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