Die Tempolimits in den Luxemburger Autotunneln sind das Thema einer Petition, die die zuständige Parlamentskommission am Montag zur Unterzeichnung freigegeben hat. Der Antragsteller Laurent Terrassier fordert, das Tempolimit von 90 auf 110 km/h anzuheben. Seiner Ansicht nach stellt die Abbremsung des Verkehrs von 130 auf 90 km/h vor den Tunnels ein Verkehrsrisiko dar. „Der Unterschied in der Geschwindigkeit schafft ein Risiko für die Verkehrsteilnehmer“, schreibt Terrassier. „Insbesondere, da einige Tunnels nicht länger als ein paar hundert Meter sind.“
Um die Sicherheit der Autofahrer zu gewährleisten und abrupte Bremsmanöver zu verhindern, wünscht Terrassier ein Tempolimit von höchstens 110 km/h – das würde auch der Realität gerecht, denn die meisten Autofahrer verlangsamten vor den Tunneln zwar ihre Fahrt, führen dann aber „dennoch mit 110 km/h“ durch.
Schon am Montag mehrere hundert Unterschriften
Bei den Luxemburgern scheint die Idee gut anzukommen. Bereits wenige Stunden nach ihrer Veröffentlichung haben Hunderte Menschen die Petition unterschrieben. Damit das Tempolimit Thema einer Chamberdebatte wird, müssen es nach 42 Tagen insgesamt zumindest 4.500 sein.
Aber: Dass danach tatsächlich eine neue Höchstgeschwindigkeit eingeführt wird, ist mehr als fraglich. Derzeit scheint die Regierung eher über eine strengere Überwachung der Tunnel-Höchstgeschwindigkeit von 90 km/h nachzudenken. Bereits im Februar hatte Verkehrsminister François Bausch erklärt, dass sein Ministerium ein Radarfallen-System prüft, das in die Luxemburger Tunnel eingebaut werden könnte. Die neuen Blitzer messen dabei die Zeit, die ein Auto braucht, um den Tunnel komplett zu durchfahren. Wenn es schneller herauskommt, als das mit 90 km/h möglich wäre, blitzt es an der Tunnelausfahrt.
Auch im Mai pochte das Verkehrsministerium wieder auf Tempo 90: Wenn Autofahrer in einen Tunnel einführen, änderten sich die Lichtverhältnisse und der Raum enge sich ein, argumentierte die Sprecherin von Bausch, Dany Frank, damals. Der Fahrer müsse sich umstellen. Auch für Rettungsfahrzeuge sei weniger Platz – und Rauch ziehe nicht so schnell ab und behindere stärker die Sicht.
Ich verstehe nicht warum so viel um diese Petition geworben oder diskutiert wird wenn man sich verschiedene anderen Anschaut ist diese im Gegensatz zu anderen ein absoluter Witz. Es dient nicht dem Gemeinnutzen und ist direkt uninteressant. Vielleicht erklärt mir das jemand?!
@Patrick Genau dat,ären Text kéint vun mir sin ! ;-)
@gbechet Jo genau,an wesst dir wéi et ass ? Ma dat heiten : Den Mensch ass guer net geduecht fir esou héich Vitessen ze fuehren,méi wéi 5-10 km/h verdréet den Mensch net,alles wat driwer ass,ass schlecht....
@Jang Jo,wier wönschenwert,mée leider éng Utopie ! Fréiher oder spéider gin d'Strooffen erop gesaat,an dann déet et ganz vill wéih am Portemonni,éng aner Sprooch verstin déi raser an Drängler net.Och sie léiheren et nach....;-)
@Steuerzahler. Weshalb nicht auch noch: 125, 124, 123, 120, 117, 115, usw usw.???? Wer bei 130 den Fuß vom Gas nimmt, kommt irgendwann auch bei 110km/h vorbei. Das muss nicht extra da stehen. Diejenigen die viele Schilder fordern, sind die gleichen, die sich immer über den Schilderwald ärgern oder die auf dem Bürgersteig parken und dann bellen: Da steht kein Schild!
@Patrick.Natiirlech kënnen d'Letzebuerger duerch e rond-point fuhren. Jidereen huet do séng eege Regel. Fir eran, de rechte Winker un (maachen 9 vun 10) Fir eraus, näischt un! Jideree wees jo schliesslech dass "ECH" DO eraus wëll.
@Mick. Wer zum 10ten Mal erwischt wird, hat ein Fahrrad gewonnen. Im Klartext: Er hat mehr Strafe zu zahlen wie ein Fahrrad kostet.
@Snoopy. Déi, déi sech u keng Regelen haalen, sin déi déi sech iwer alles "erhaben" fillen. Wann et 100 am Tunnel wär, géifen se mat 120km/h fuhren, wär et 150 géifen se mat 165 kommen asw. Wa se vum Radar mat 100 geblëtzt gin, kloen se: jhust 10% zevill. Neen ! 90 = 90 an nët 91 !!!
Sehr geehrter Hilfssheriff. Warum sind SIE denn nicht "Flic" (Sie meinen wohl Polizist) geworden, wenn Sie ein so eifriger (und perfekter) Gesetzeshüter sein wollen ? Haben Ihnen etwa ein paar Wochen Schule gefehlt ? Mit dem "Kosten" ist es übrigens ab dem nächsten 1. April ganz vorbei ! Dann muss man (je nach Vergehen) 1-8 Rosenkränze beten.
Do schéngt diem, dien d'Petitioun ugefrot huet, net opgefall ze sinn datt et vun 130 op 90, d'Vitesse ëm 40km/h erofgefuer muss ginn, dat ass genau souvill wéi vun 90 op 50 wann een an een Duerf era fiert!
Huele mer di 3 Tunnelen noenaner op der A7: Vun 130 op 90 op 130 op 90 op 130 op 90 op 130- Dat ass OK, soulang de Verkéier ganz dënn ass. Soubal méi ennerwee ass, an d'Autoë fuere korrekt op Distanz dann entsteht, wann déi virdrun oofbremsen eng Zesummestauchung vum Floss, déi sech automatesch op déi iwwerdréiht, déi nach guer net am Tunnelberäich sin. An esou entsteht de Stau aus dem Näischt. Nach eppes, et gesäit en néierenswou am Ausland virun engem Tunnel stoen: ATTENTION TUNNEL DANGER Zeeche vun enger akuter freudianescher Tunnelophobie.
100 wier ganz ok an a verschidden Tunnelen kéint éen et roueg op 90 loossen, well déi vill Iwerhieflecher déi sech einfach net kënnen un d'Vitesse hâlen gin engem esou op de Géescht.An duerfir wegl. onbedéngt Radaren an d'Tunnelen. Et gin emol nun leider Gesetzer wou sech jidereen drun hâlen muss,sollt oder misst! Et as jo fir Jidereen!!
Firwat dann mat 110? Wéivill Sekonnen wennt een dann pro Tunnel? Vun 130 op 90 brauch een och net ze bremsen. Einfach den Fouss vum Gas an den Ofstand respektéieren. Dann besteht absolut keng Gefohr. Déi Leit déi do Problemer gesin sin meeschtens déi, déi sech net un d'Vitesse-Limit halen. 140 an méi virdrun an mat 110 duerch den Tunnel. Leider gin et deer ganz vill. An leider sin och vill ze wéineg Kontrollen. Nemmen wann et kascht wirkt et. Wann ech Flic wär hätt ech all Owend mein Carnet vun den Protokollen gut gefellt, well Gehierloser gin et der op der Stroos méi wéi genug.
Sie irren sich gewaltig Clemi. Ein Bekannter ist Politologe an einer deutschen Uni und hat es vor ein paar Jahren interessenhalber mal nachgerechnet: mit einem einzigen Wahlbezirk hätte die CSV seit dem Krieg jedes Jahr eine absolute Mehrheit im Parlament gehabt. Sie wären also die letzten die das aus Eigennutz verhindern würden ...
A well dat an der Schwäiz esou ass muss dat hei och esou sin. Et soll een eemol einfach e Radar dohin stellen a miessen mat welcher Geschwindegkeet d?Automobilisten durch déi verschidden Tunnelen fuehren. Da kritt een eng Moyenne op dèi een sech bezeihe kann. Von 130 op 90 ass zevil. Et muss keng 110 sinn, 100 schèint mèi raisonabel, all Tennellen sin grondverschidden wat Verkéiersbedengungen ugeet. Ausserdem, Georg, sin genug Ofzockradaren op de Stroossen, mer brauchen der net nach mèi. Fuehren ass haut vum Pleséier deen et fréier war zu engem regelrechten Albtraum gin. Et verbrengt een méi Zäit dermat op den Tacho ze kucken wéi sech ze konzentréieren wat op der Stros lass ass. Et entsteet generell genaus esou vill Chaos aus der Uerdnung wéi Uerdnung aus dem Chaos.
@Patrick. Jidereen as dach perfekt am Code de la route ?! ?!Oder frot emol Owes een virun engem Humpecompoir ob e fuhren kann ? Mengt Dir, do géif een "nee" soen ?
Ganz genau z.bsp. die petition für einen einzigen wahlbezirk. Mit einer anhörung könnte man die grossen parteien und v.a. die grösste, die das aus eigennutz nicht wollen, wenigstens dazu zwingen mal stellung zu nehmen und farbe zu bekennen
D'Letzebuerger kennen mol net anstaenneg duerch en Rond-Point fuehren oder am Stau automatesch eng Rettungsgaass bilden. Wei wellen se dann mat 110 km/h duerch den Tunnel??? Brengt den Lait fir d'eischt mol den code de la route bei!!
Elo soll 11o erlaabt gin durno kënt den näixten den freet 130 un .Et hält ganz selten een sech un 90 daat gesei ern jo wann se laamscht een rennen am Tunnel .
@Siss Den MInister Bausch mecht dat schun gudd,ech géif den Autofuehrer nach méi op d'Fanger klappen,well bal kéen méi interesséiert sech fir dat wat am Code de la Route steht ! Ass schun ok esou,an glaich kommen jo nach puer Radaren méi dobai,et get héich Zait....
@jacques zeien Voila,genée dat ! :-) Awer wém sot dir dat ? Sin awer ganz ärer Méenung !
@Jean Sou ass et ! :-)
Och wann et wirklech éng Kéiher 110 km/h diérften gin an dénen Röhren,fuehren ech awer nach mat 90 km/h durch déi Tunnelen ! mat 90 km/h kennt éen och iwerall hin,an ouni Stress asw.....Ech wées baim beschten Wellen net wou dir iwerall esou schnell hin wöllt ? Fuehrt éischter dohéem fort,dann musst dir net hetzen ! ;-)
Genau. Mit dem Argument schreiben wir ziemlich viel vom Code de la route neu, weil sich an zu vieles nicht gehalten wird ... Argumente gibts, die gibts gar nicht ...
"Wenn Autofahrer in einen Tunnel einfahren, ändern sich die Lichtverhältnisse und der Raum engt sich ein, erklärte die Sprecherin von Bausch, Dany Frank". O freck, as jo bal wéi wann een en joint gefëmmt huet. Wéi enk get ët dann eréischt fir een deen lo grad eréischt een joint fefëmmt huet?
ich finde da andere Petitionen wesentlich interessanter als diese, es läuft doch gut, wie dann wieder an diesen Tempolimits schrauben. Im Tunnel könnte es sogar herabgesetzt werden.
Keen Mensch brauch dee Bausch do! Ass e falschen Gréngen soll mol eppes fir Emwelt man amplatz Autofuerer ze nerven. Beem eraus rappen an Radaren iwerall opbauen wou souwisou bal de ganzen Dag iwerall Stau ass brengt Lëtzebuerg absolut näicht. Hoffen deen kennt net méi an Regierung!!!
Wer in der Schweiz in Tunnels zu schnell ist bekommt Post nach hause geschickt. Und wenn Verstand nur über das Portemonaie zu erwecken ist,dann muss es wohl so sein. La vitesse tue. Stimmt.
Da sich in Luxusburg keiner, pardon, fast keiner an Geschwindigkeitsbegrenzungen oder überhaupt an Verkehrsregeln hält ist es doch sowieso egal!
Zitat " ..... Tempolimit von höchstens 110 km/h – das würde auch der Realität gerecht, denn die meisten Autofahrer verlangsamten vor den Tunneln zwar ihre Fahrt, führen dann aber “dennoch mit 110 km/h” durch" Super Logik, well der vill sech net un den code de la route halen kennen, setzen mer d'Vitesse elo erop ? Ass éischter een Argument fir mei Kontrollen. ;-)
@Jean-Pierre Goelff + gbechet. Hei ass net Norwegen an och net ronderëm Basel, wou vill manner Chantieren an folglech vill manner Stauen sin. Pensionnéiert misst een nach sin.
Also in Österreich ist 100 kilometer in Ungarn auch warum nicht hier?
Es hat sich gezeigt, dass mit 90 km/h in den Tunnels recht wenige schlimme Unfälle passiert sind. Es happert bloss an der brutalen Abstufung von 130 auf 90 km/h, hier sollte dazwischen noch "110" stehen.
Majo, sëcher ??! Elo schon gët mat 100, 110 a méi an den Tunnelle gefuer, wat besonnesch flott ass de Bierg of, fir dann op Luerentzweiler eraus ze fueren. Ech haat deslescht en 20 to-Camioun op 10 m op der Stousstaang hänken, dén dann eraus gefuer ass. Fuert emol durch d'Tunnelle ronderëm Basel, max. 80 km/h a Radar iwerwaacht. Bei 10 driwer héscht dat 149,- SFR P.S. wéivill Sekonnen spuert én op déi Manéier? Fir esouvill Sekonnen éischter dohém oder am Bistro unzekommen?
Dies scheint sehr gefährlich zu werden mit 110 km/h durch Tunnels zu rasen, bei Ueberholen von langsameren Fahrzeugen,z.b.LKW usw. Manche fahren ohne eingeschaltetes Licht,Drengen hinten auf, usw. Es sollte so bleiben mit 90 km/h,zusätzlich sollten mehr Geschwindigkeitskontrollen in Tunnels stattfinden,z.b. Radar. Etwas mehr Respekt auf unseren Strassen wäre wünschenswert.
Oh mei,ech mengen am Ländchen sin der e puër ennerwee deï eng liicht Wull am Tirang hun!Sie sollen sech emol Zait huëlen, an bis an Norwegen luussen goën fir ze gesin weï daat do funktioneïert,dann gin hinnen d'Guckelcher op eweï d'Ginzescheecken!Allerdings ass do bei den Vikinger d'Police zimlich present an faxt nit laang,an deier gët et och nach!