Borgward – Europa-Debüt in Luxemburg

Borgward – Europa-Debüt in Luxemburg

Jetzt weiterlesen! !

Für 0,59 € können Sie diesen Artikel erwerben.

Sie sind bereits Kunde?

Borgward feiert sein Europa-Debüt mit Autodis in Luxemburg

Die Unternehmensgeschichte des 1939 gegründeten Automobilkonstrukteurs Borgward aus Bremen erstreckt sich über knapp ein Vierteljahrhundert. Es war die Geschichte des „Mercedes des kleinen Mannes“, wie es damals hieß. Der gute Ruf von Borgward konnte die Insolvenz nicht verhindern. Das passierte 1963. Danach kamen einige vergebliche Versuche, den Namen Borgward wieder aufleben zu lassen. Dieses Mal scheint es zu klappen, Borgward ist zurück. Mit chinesischem Kapital, deutschem Unternehmenssitz und einem weltweiten Verteilerring, der erst im Aufbau begriffen ist.

In den letzten drei Jahren hat man in China ein Montagewerk von bis zu 360.000 Einheiten errichtet, die Modelle BX7, BX5 und BX6 auf den chinesischen Markt gebracht und dort über 100.000 Einheiten verkauft. In Lateinamerika, Südostasien und im Nahen Osten wurden Verteilerunternehmen eröffnet, nun erfolgt der Markteintritt in Europa in drei Phasen, wobei Luxemburg ganz vorne anzutreffen ist.

Anfang in Luxemburg

Erster europäischer Verkaufs- und Händlerstützpunkt außerhalb Deutschlands ist Luxemburg. Autodis in Foetz und Mersch wird die Marke vertreten und sich um Verteilung und Vertrieb kümmern. Für den Anfang beschränkt sich das Angebot auf ein einziges Modell, den Borgward BX7 TS. Es ist eine limitierte Sonderedition, der gegen Jahresende andere BX7 TS Modelle folgen werden. Anfang 2019 soll dann der BX5 eingeführt werden, gefolgt vom BX6.

Der BX7 TS Limited Edition vereinigt Luxus innen und Leistung unter der Haube. Dafür sorgt ein Zweiliter-Vierzylinder, der in Deutschland entwickelt wurde und in China gebaut wird. Er leistet 224 PS, gibt seine Kraft über eine Sechsgang-Automatik an die vier Räder ab, wobei im Normalfall nur die Vorderachse arbeitet. Die Ausstattung der Limited Edition ist bemerkenswert umfangreich und großzügig, der Federungskomfort eher auf Gemütlichkeit denn auf Sportlichkeit abgestimmt.

Neues Geschäftsmodell

In dem Maße, wie sich Ansprüche der Kunden ändern, hat auch Borgward sein Geschäftsmodell dem veränderten Konsumverhalten der modernen Gesellschaft angepasst. Den Digitalisierungsansprüchen der jungen Generation wie auch der aufstrebenden, materiell gut gestellten Mittelstandsfamilie wurde hier besonders Rechnung getragen, bei Borgward geht man davon aus, dass in den kommenden vier Jahren, laut Markterhebungen, zwei von fünf Kundensegmenten bis zu 2,6 Millionen Autos online bestellen und erwerben werden.

Weber Maurice
4. April 2019 - 10.25

Selten esou een blöden Kommentar geliess. Fuert Dir eng Mercedes S-Klass..? oder nach mei nobel? an d'Madame deen Modell drënner, oder en schicken Cabrio mam Stär? Fir den Preis von engem Borgward kritt dir eng A-Klass matt minimaler Ausstattung.. Mei Arrogant geet wuel nett!

Heng
18. Juli 2018 - 21.31

Ech wuar op daer Presentatioun. Zesummen mat menger Fra. Also wann en Old Luxury wéi an der Virlag definéiert mat: Man raich, Fra Peppchen, mat Diamanten Fousketten asw,an dann New Luxury mat Hipster dann ass den Auto fir eng ganz kleng Group gemaat. An der ganzer Presentatioun net ENG Fra ! Meng Fra wollt eigentlech den Auto kafen, awer elo net méi. Meng Fra ass iwerenz eng Taff Carrière Superieur Fra, an huet sech do verarscht gefillt. An, wann een sech géint "Old Luxury" ausschwätzt, lol, dann ass den Ort vun der Presentatioun jo wuehl net de Golf G.D. um Findel !! Eng Hall um Belval hätt et och gemat. 2 Daitscher déi an holpereschem Englesch sech géigensätzlech op Scheller klappen. Net den Auto ass virgestallt gin (wat eigentlech soll de Fall sin) mais d'Firma. Ech hun esougur geduercht et géiffen dono Aktien ugebueden gin. Vum Auto selwer kaum eppes. German Ingeniering... Vill "Wortakrobatik" Kuckt an aerer Broschure, Hmm et wuaren e puer Saiten aus engem Drucker uewen mat enger Agraffe zesummen gehalen. German Ingeniering wuar Wuert vum Dag. Nemmen fir vun "Made in China" ofzelenken. Powerpoint presentatioun déi net richteg un lafen komm ass... asw Et get laut Broschure eng "Sonderfarbe", leider ass et och déi ENZEG. Schon Culot fir wann en nemmen ENG Fuarw huet , ze soen et waer eng "Sonderfarbe" Matt Antrazit Dat ganzt och mat den Felgen. e Model, awer den ass Extra ? Exklusiv, mais... den kennt haerno och op déi aner Modellen. Am Moment nemmen 1 Modell, trotzdem gin sou Sachen gesot wéi .. Das gibt dem TS sein klassisches Aussehen. Exklusiv am BX 7 TS... (et get soss keen - wou dann soss?) 2Liter Moto an am Stadverkéiher 11,7Liter/100, German Ingeniering, dat hescht jo wuehl dann 13-14 Liter. E ganz groussen, héigen Kardantunnel hannen, ewéi an den 60er Joren. d'Boite, eng eenzeg Variante, ass automatik, an huet een sougenannten "siebenstufiges Doppelkupplungsgetriebe" vun , mengen ech, Porsche an den 80er Joeren entweckelt. Den Moto muss ganz schéin kämpfen well d'Boite net emmer richteg schalt. Hmmm, och wuar den Alarm ugang (Testfahrt) well d'Pneuen net genug drock haten, fir déischt nemmen eng Lucht, dann emmer méi am Cockpit. hun dat den Leit gesoot, Äntwert: Oui, on les a reçus hier Soir, pas moyen de controller quoi que se soit, on les a nettoyé" an den nächsten krutt den Auto fir ze testen... Den Interieur as ganz flott, bequem, VILL Platz, op jiddefall vir. Groussen Display. D'Reckspiggelen sin irgendwéi... verzerrt ? Esou wéi eng Lup, op den Ränner onschuarf. Steierrad huet fir mech, en unangenehmen Touch. Ech kann et net definéieren, mais et ass net angenehm uzepaken... E ganzt Callzenter soll dran sin (demnächst) a dann kann einfach op Knappdrock eppes froen...Kino, Restaurant, an och Reservéieren... demnächst. Och mengen d'Hären vun Borgward, German Ingeniering, dass et an der Zukunft kaum Facelift méi gin, sondern nemmen nach (elektronesch ?) Upgraden... Och wellen se de normale Wee vun der Gargae net goen, et keft een sain Auto am Internet, oder an engem "Brandstudio" Soss huet dat Markenvertrieb gehescht, mais bon... Zuehlen sin dauernd anescht, an China schon 100 000 verkaf, schon 70 000 verkaf, schon iwer 50 000 ugemellt an China... Enzegen Crash Test ass an Holland gemat gin vum TÜV. Hmmm... German Ingeniering. Firwat ass ken NCAP Test gemat gin (de wichstesten an Europa) Äntwert: ausschliesslich aus Produktions technischen Gründen! (Keng weider Erklärungen) Avis aux Amateur... Maer wellen net zu den Testpiloten ziehlen... Wann ech drun denken wéi an de 70er an 80er Joer géint Japaner geschwat gin ass, Ersatzdel beschaffung asw... Nun, hei ass et China. An wann dann emol déi daitsch Fabrik steht, dann get do NAISCHT PRODUZEIERT, mais nemmen mat Steker aus China en Auto zesummen gebaut. Et gouf keng Testberichter, Erfahrungsberichter, ... naischt. nemmen German Ingeniering... Ma, ech wenschen hinnen Bonne Chance, well wat German Ingeniering hescht wessen maer jo well, Berlin Flughafen, Stuttgart 21, VW Betrugssoftware, Dieselskandal... asw. German Ingeniering !